A creatividade no proceso de ensino-aprendizaxe de balonmánestudo comparativo de dous modelos metodolóxicos na iniciación

  1. FERNÁNDEZ PÉREZ, JUAN LUIS
Dirigida por:
  1. María del Pino Díaz Pereira Directora
  2. Aurora Martínez Vidal Director/a

Universidad de defensa: Universidade de Vigo

Fecha de defensa: 10 de febrero de 2012

Tribunal:
  1. Elena Sierra Palmeiro Presidente/a
  2. María José Martínez Patiño Secretaria
  3. Marta Bobo-Arce Vocal
  4. Javier Cachón Zagalaz Vocal
  5. Jorge Juan Viaño Santasmarinas Vocal
Departamento:
  1. Didácticas especiais

Tipo: Tesis

Resumen

A Creatividade, entendida como """"Capacidade de producir respostas orixinais e útiles a calquera problema"""" é un elemento presente e nas conductas que se desenvolven nos deportes de equipo. A variabilidade nas accións é unha das manifestacións creativas nas que podemos fixar a nosa atención nun partido de balonmán O seu estudo estaría xustificado pola súa relación coa Intelixencia Táctica do xogador, sendo este un dos principais factores de rendemento individuais. Seguindo na liña de anteriores traballos, esta investigación pretende averiguar que relación pode existir entre a competencia técnica no pase e a variabilidade neste mesmo xesto técnico. Para elo, deseñáronse distintas probas que avaliasen as comptencias técnica, físico-motriz e creativa (variabilidade). Aplicouse para a avaliación da variabilidade unha ferramenta de observación de conductas creativas, deseñada e validada en anteriores investigación. Os resultados indican que existe certa relación entre unha maior competencia tecnica bilateral cunha maior variabilidade no pase., esta investigación pretende averiguar que relación pode existir entre a competencia técnica no pase e a variabilidade neste mesmo xesto técnico. Para elo, deseñáronse distintas probas que avaliasen as comptencias técnica, físico-motriz e creativa (variabilidade). Aplicouse para a avaliación da variabilidade unha ferramenta de observación de conductas creativas, deseñada e validada en anteriores investigación. Os resultados indican que existe certa relación entre unha maior competencia tecnica bilateral cunha maior variabilidade no pase.