Corpos de seduccióna imaxe da muller na publicidade e a citación posmoderna

  1. Amorós Pons, Anna
Revista:
Semata: Ciencias sociais e humanidades
  1. Villarino Pérez, Montserrat (coord.)
  2. Rey Castelao, Ofelia (coord.)
  3. Sánchez Ameijeiras, Rocío (coord.)

ISSN: 1137-9669 2255-5978

Ano de publicación: 2008

Título do exemplar: En femenino : voces, miradas, territorios

Número: 20

Páxinas: 445-459

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Semata: Ciencias sociais e humanidades

Resumo

O texto céntrase no estudio da imaxe da muller na publicidade. En primeiro lugar, analízanse os diferentes arquetipos de fémina que presenta a publicidade hoxendía. En segundo lugar, centramos a análise desa imaxe nas transferencias –desde outros eidos artísticos– existentes no deseño publicita- rio. A través dunha mostra seleccionada de anuncios, onde se amosan corpos de muller, viaxaremos pola complexa paisaxe da intertextualidade e das perversións da citación posmoderna.