Corpos de seduccióna imaxe da muller na publicidade e a citación posmoderna
- Villarino Pérez, Montserrat (coord.)
- Rey Castelao, Ofelia (coord.)
- Sánchez Ameijeiras, Rocío (coord.)
ISSN: 1137-9669, 2255-5978
Ano de publicación: 2008
Título do exemplar: En femenino : voces, miradas, territorios
Número: 20
Páxinas: 445-459
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Semata: Ciencias sociais e humanidades
Resumo
O texto céntrase no estudio da imaxe da muller na publicidade. En primeiro lugar, analízanse os diferentes arquetipos de fémina que presenta a publicidade hoxendía. En segundo lugar, centramos a análise desa imaxe nas transferencias –desde outros eidos artísticos– existentes no deseño publicita- rio. A través dunha mostra seleccionada de anuncios, onde se amosan corpos de muller, viaxaremos pola complexa paisaxe da intertextualidade e das perversións da citación posmoderna.