A formación universitaria dos publicitarios e relacións públicas en Galicia

  1. Alberto Pena Rodríguez
  2. José Rúas Araújo
Revista:
Estudios de comunicación

ISSN: 1578-4916

Ano de publicación: 2003

Título do exemplar: Dez anos dos estudios de comunicación na universidade galega

Número: 2

Páxinas: 61-67

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Estudios de comunicación

Resumo

A Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación da Universidade de Vigo iniciou a súa andaina no ano académico 1994-95, nunhas condicións precarias tanto nos recursos humanos como na dotación de infraestructuras, o que non impediu que se sentaran as bases para unha nova titulación moderna e competitiva. O actual plan de estudios de Publicidade e Relacións Públicas, en vigor dende o curso 2000-01, pretende flexibilizar ó máximo a aprendizaxe do alumno, para así adaptarse ós novos retos europeos. A titulación, unha das máis demandadas do sistema universitario galego, proporciónalles ós seus matriculados unha boa inserción laboral nas máis de setenta empresas galegas coas que rexen convenios de colaboración.