Actividade física extraescolar e rendemento académico

  1. Daniel Jardón 1
  2. Encarnación Sueiro
  1. 1 Universidade de Vigo, España
Revista:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Ano de publicación: 2015

Título do exemplar: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 5: FAMILIA, ESCUELA Y COMUNIDAD

Número: 5

Páxinas: 47-51

Tipo: Artigo

DOI: 10.17979/REIPE.2015.0.05.188 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Revista de estudios e investigación en psicología y educación

Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable

Resumo

Pretendemos conocer a práctica de actividade física extraescolar e si esta mellora o rendemento académico, mediante unha investigación descriptiva, transversal, cuantitativa, utilizando un cuestionario aplicado en nenos/as de entre 10 e 13 anos de douscolexios de Educación Primaria e as notas académicas da primeira avaliación, sendo analizados co SPSS/21. Os resultados sinalan que o 72,3% do alumnado practica actividades físicas extraescolares, que a media das notas académicas é de 6,77 e que o IMC se sitúa en torno a dos 20 kg/m 2 . As diferenzas significativas (p<.05) indican que a prácticade actividade física extraescolar ten unha influenza positiva no rendemento académico.

Referencias bibliográficas

  • Escribano, V.; González I.; González S.; Ladrón, C. & López J. (2012). Influencia de la actividad física en el rendimiento académico dentro de la etapa de educación primaria. Universidad de Castilla - La Mancha.
  • Ponce de León, A. (1998). Tiempo libre y rendimiento académico. Logroño: Universidad de La Rioja