Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador

  1. Azucena Arias Correa 1
  2. María M. Álvarez Lires 1
  3. Uxío Pérez Rodríguez 1
  4. Mercedes Varela Losada 1
  5. José F. Serrallé Marzoa 1
  6. F. Javier Álvarez Lires 1
  1. 1 Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte, Universidade de Vigo
Libro:
La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas
  1. Membiela Iglesia, Pedro (dir.)
  2. Casado, Natalia (dir.)
  3. Cebreiros, María Isabel (dir.)

Editorial: Educación Editora

ISBN: 978-84-15524-25-0

Ano de publicación: 2015

Páxinas: 151-155

Tipo: Capítulo de libro

Resumo

Neste estudo, realizado con alumnado de grao de Educación infantil (EI) da Universidade de Vigo, tentouse analizar as concepcións do profesorado de EI en formación inicial sobre a integración de áreas (enfoque globalizador) contextualizando os resultados dentro dunha formación encamiñada a que utilicen metodoloxías innovadoras (proxectos) na xestión de aprendizaxes en ciencias co seu futuro alumnado. Os resultados indican incongruencias entre as súas concepcións explícitas e as súas concepcións implícitas.