Publicaciones en las que colabora con Jennifer Fernández Rodríguez (13)

2018

  1. A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade

    Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti

  2. Preferencias de ocio tecnolóxico na adolescencia e a súa repercusión no contexto educativo: Unha perspectiva de xénero

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 79-84

2016

  1. Prácticas y recursos de ocio en la adolescencia

    Educatio siglo XXI: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 34, Núm. 2, pp. 103-124

2014

  1. Recuerdos sobre los juegos tradicionales: Un estudio de caso

    Pedagogia / Educação Social - Teorias & Práticas. Espaços de investigação, formação e ação: 27 Congresso Intenacional Pedagogía Social

2013

  1. A difusión interxeracional da cultura lúdico tradicional a través de soportes dixitais

    Revista galega de educación, Núm. 56, pp. 78-82

  2. Contribuciones y controversias que genera el uso de las TIC en la Educación Superior: un estudio de caso

    Revista de educación, Núm. 360, pp. 509-532

  3. Exploración de las erúbricas por el alumnado del máster de secundaria: un estudio cualitativo

    Reflexiones, Análisis y Propuestas sobre la Formación del Profesorado de Educación Secundaria

  4. La percepción que tienen los estudiantes universitarios sobre la evaluación: un estudio de caso

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 16, Núm. 2, pp. 321-341

2012

  1. La evaluación de los estudiantes universitarios desde la perspectiva de los protagonistas

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 3707-3718

  2. La evaluación de los estudiantes universitarios desde la perspectiva de los protagonistas II

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 4041-4051

  3. Propuesta de autoevaluación docente

    La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación), pp. 217-220

2011

  1. A aplicação formativo-recreativa que fazem os alunos-as do seu ambiente pessoal de aprendizagem online (PLE)

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 445-461

  2. Construcción dos contornos en liña de aprendizaxe persoal polos estudantes

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 463-479