Département: Enxeñaría telemática

Centre: Escola De Enxeñaría De Telecomunicación

Centre de recherche: ATLANTTIC

Domaine: Ingeniería Telemática

Groupe de recherche: GIST (Grupo de Enxeñería de Sistemas Telemáticos)

Email: manolo@uvigo.es

Web personnel: https://Manolo.webs.uvigo.gal

Docteur à l Universidade de Vigo avec la thèse Contribucion al tratamiento de datos en lotos 1997. Dirigée par Dr. Martín Llamas Nistal.

Enxeñeiro de Telecomunicación (1990) pola Universidade de Santiago de Compostela e Doutor Enxeñeiro de Telecomunicación (1997) pola Universidade de Vigo. Desde 1990 é profesor a Escola de Enxeñeiros de Telecomunicación de Vigo. Ten máis dun centenar de publicacións internacionais no ámbito das TIC, e participa habitualmente en proxectos de investigación internacionais con empresas e institucións do sector TIC, así como en proxectos internacionais de cooperación educativa. Entre 2005 e 2009 interrompe esa dedicación para incorporarse á Xunta de Galicia como Director Xeneral de Comunicación Audiovisual e ao operador de telecomunicacións Retegal S.A. como Conselleiro Delegado, co labor de deseñar e dirixir o proceso de transición á Televisión Dixital Terrestre en Galicia, así como outros grandes proxectos no campo das infraestruturas de telecomunicación. A súa actividade investigadora céntrase nos servizos avanzados de telecomunicación para a educación, para as persoas maiores e para a atención ás persoas dependentes.