Publicacións (43) Publicacións de ARTURO JOSE FERNANDEZ GONZALEZ

2020

  1. Audiovisual Documentation as the Basis of an Occupational Health and Safety Management System

    Advances in engineering networks: proceedings of the 12th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management

  2. Fundamentos de gestión de la producción

    Dextra

  3. Increasing competitiveness through the implementation of lean management in healthcare

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 14, pp. 1-26

  4. People as the key factor in competitiveness: a framework for success in supply chain management

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 31, Núm. 3-4, pp. 297-311

2018

  1. Integrating KPIs for improving efficiency in road transport

    International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, Vol. 48, Núm. 9, pp. 931-951

  2. Promoting structured participation for competitiveness in services companies

    Journal of Industrial Engineering and Management, Vol. 11, Núm. 2, pp. 196-206

2015

  1. La participación del personal en la mejora continua: ¿Una práctica de responsabilidad social corporativa?

    Responsabilidade Social Organizacional: Modelos, experiências e inovações (Benício Biz Editores Associados), pp. 46-61

2012

  1. Personnel participation: a review of its role in Corporate Social Responsibility models and standards

    XVI Congreso de Ingeniería de Organización: Vigo, 18 a 20 de julio de 2012

2011

  1. La participación estructurada del personal orientada a la mejora de productividad. Un caso práctico

    XV Congreso de Ingeniería de Organizacion: Cartagena, 7 a 9 de septiembre de 2011

  2. Modelo para la aplicación de la responsabilidad social corporativa en la gestión de la cadena de suministro

    XV Congreso de Ingeniería de Organizacion: Cartagena, 7 a 9 de septiembre de 2011

2008

  1. La gestión del mantenimiento: un estudio multisectorial

    Insights on Current Organization engineering. [Recurso electrónico]: 2nd International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management. XII Congreso de Ingeniería de Organización. September 3rd-5th, 2008. Burgos, Spain

2007

  1. Measurement and analysis of customer satisfaction: Company practices in Spain and Portugal

    International Journal of Productivity and Performance Management, Vol. 56, Núm. 5-6, pp. 500-517

  2. Sistemas y Tecnologías de Información como soporte de la SCM: un Análisis Multisectorial

    XI Congreso de Ingeniería de Organización: actas. Madrid, 5-7 de Septiembre de 2007