Departamento: Economía aplicada

Grupo de investigación: Governance And Economics Research Network

Correo el.: vaquero@uvigo.es

Web persoal: http://alberto.vaquero.webs.uvigo.es/

Doutor pola UNED. Universidad Nacional de Educación a Distancia coa tese Análisis económico de la prestación por desempleo incentivos y desincentivos a la búsqueda de empleo 2001. Dirixida por Dr/a. Juan Antonio Gimeno Ullastres.

Alberto Vaquero García é licenciado en Economía e Administración de Empresas (especialidade en Economía Pública) pola Universidade de Vigo, Graduado Social pola Universidade Complutense de Madrid, Mestrado en Economía da Educación e do Traballo pola Universidade Carlos III de Madrid e doutor en Economía pola Universidade Nacional de Educación a Distancia. Foi profesor na Universidade Carlos III de Madrid e Asesor Especializado do Gabinete de Estudos do Consello Económico e Social do Reino de España e Asesor do Gabinete de Estudos da Ministrade Educación e Ciencia. Actualmente é profesor titular e investigador no Departamento de Economía Aplicada da Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo da Universidade de Vigo (Grupo GEN de investigación, Governance and Economic research Network, grupo referencia competitiva da Xunta de Galicia). Publicou diversos artigos de investigación en revistas nacionais internacionais indexadas e diferentes capítulos de libro internacionais e nacionais. As súas principais liñas de investigación son: Economía da educación, Economía Laboral, Economía Pública e Economía Rexional.