Publicacións (53) Publicacións de PABLO DE CARLOS VILLAMARIN

2021

  1. Diagnóstico do nivel de congruencia na oferta enoturística da provincia de Ourense

    Proxectos INOU 2020: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 145-181

  2. Film tourism in Spain: Destination awareness and visit motivation as determinants to visit places seen in TV series

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 27, Núm. 1, pp. 21-31

  3. Preferencias de departamentos para la realización de los Trabajos Fin de Grado (TFG)

    Avances en educación superior e investigación: Volumen I

2020

  1. Disclosing homogeneity within heterogeneity: A segmentation of Spanish active tourism based on motivational pull factors

    Journal of Outdoor Recreation and Tourism, Vol. 30

  2. Expectativas previas y valoración tras la asistencia a un evento mice. Estudio de caso de las XXV Jornadas Hispanolusas de Gestión Científica

    Lurralde: Investigación y espacio, Núm. 43, pp. 459-484

  3. Image of Catalonia in the Web. Does Public Perception Coincide with Desired Positioning?

    INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, Vol. 8, Núm. 15, pp. 4-23

  4. Impacto socioeconómico do campamento romano Aquis Querquennis

    Proxectos INOU 2019: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 107-120

2019

  1. Cultural differences, language attitudes and tourist satisfaction: a study in the Barcelona hotel sector

    Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 40, Núm. 2, pp. 133-147

  2. Efectos positivos dos programas de turismo termal provinciais na calidade de vida das persoas maiores

    Proxectos INOU 2018: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 31-52

  3. Online reputation of porto hotel supply, Northern Region of Portugal

    Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector (IGI Global), pp. 349-366

  4. Turismo deportivo de eventos. Iniciativas en la provincia de Ourense

    Modelos de gestión e innovación en turismo (Thomson Reuters-Civitas), pp. 495-520

2018

  1. Inducción de la imagen turística a través de vídeos promocionales

    Las fuentes de información turística en foco (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 83-99

  2. LEGO blocks as a gamification tool

    4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD'18)

  3. Una experiencia de aprendizaje universitario utilizando juegos de Lego

    Nuevos desafíos en la enseñanza superior (Educación Editora), pp. 461-465

  4. Value patterns in hoteliers establishments of galicia, Spain

    Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 23, Núm. 84, pp. 967-986

2017

  1. Measuring the efficiency of the Spanish Olympic Sports Federations

    European Sport Management Quarterly, Vol. 17, Núm. 2, pp. 210-225