Departamento: Tradución e lingüística

Centro: Facultade de Filoloxía e Tradución

Área: Tradución e Interpretación

Grupo de investigación: Grupo de Investigación en Estudos Literarios e Culturais, Tradución e Interpretación-

Correo el.: iolag@uvigo.es

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Desenvolvemento da linguaxe administrativa galega 1999. Dirixida por Dr/a. Francisco Xabier Varela Barreiro.

Iolanda Galanes Santos (Vigo, España) é licenciada en Filoloxía hispánica (sección galego-portugués) e ten un doutoramento en Filoloxía Galega pola Universidade de Santiago de Compostela. Actualmente é profesora titular no Departamento de Tradución e Lingüística da Universidade de Vigo. Os ámbitos da súa investigación son os Estudos de Tradución e a Terminoloxía.Realiza estudos sobre a proxección da literatura, análise do discurso e semántica. Coordinou un proxect4o de cooperación interuniversitaria con Universidade de São Paulo para estudar as imaxes da crise na terminoloxía usada na prensa.