Fachbereich: Tradución e lingüística

Zentrum: Facultade de Filoloxía e Tradución

Bereich: Übersetzen und Dolmetschen

Forschungsgruppe: Grupo de Investigación en Estudos Literarios e Culturais, Tradución e Interpretación-

Email: iolag@uvigo.es

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Desenvolvemento da linguaxe administrativa galega 1999. unter der Leitung von Dr. Francisco Xabier Varela Barreiro.

Iolanda Galanes Santos (Vigo, España) é licenciada en Filoloxía hispánica (sección galego-portugués) e ten un doutoramento en Filoloxía Galega pola Universidade de Santiago de Compostela. Actualmente é profesora titular no Departamento de Tradución e Lingüística da Universidade de Vigo. Os ámbitos da súa investigación son os Estudos de Tradución e a Terminoloxía.Realiza estudos sobre a proxección da literatura, análise do discurso e semántica. Coordinou un proxect4o de cooperación interuniversitaria con Universidade de São Paulo para estudar as imaxes da crise na terminoloxía usada na prensa.