Departamento: Comunicación audiovisual e publicidade

Grupo de investigación: Comunicación Persuasiva

Correo el.: santome@uvigo.es

Web persoal: http://producep.blogspot.com/

Doutora pola Universidade de Vigo coa tese La publicidad televisiva en Galicia (1960-2000) 2003. Dirixida por Dr. Alberto Pena Rodríguez.

Profesora Contratada Doutora da Universidade de Vigo da área de Comunicación Audiovisual e Publicidade. Licenciada en Xornalismo pola Universidade de Santiago de Compostela (1996), Licenciada en Publicidade e RR.PP. pola Universidade de Vigo (1998), Doutora en Publicidade e RR.PP. pola Universidade de Vigo (2003) e Premio Extraordinario Doutoramento. Experiencia profesional en diferentes medios de comunicación. Realizou estancias en centros estranxeiros en México, Brasil e Croacia nas Universidades Anahuac (campus Xalapa e Cancún, 2007 e 2009), PUC-Minas Gerais (2000), Colima (2001 e 2002), Lumsa (Roma, 2010, 11 e 12), Università degli Studi do Molise (Campobasso, 2012 e 2017) e Zadar (2018). Vicerreitora de Comunicación e Relacións Institucionais da Universidade de Vigo desde o 8 xuño de 2018 até a actualidade. Dous sexenios de investigación. Liñas de investigación: Publicidade audiovisual, técnicas de programación audiovisual, identidade corporativa, novas tendencias en comunicación, moda e comunicación, prescripción de marca, tecnoloxías aplicadas á xestión da comunicación nas organizacións, medios virtuais e redes sociais.