María Lorena Rodríguez Campo-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (13)

2020

  1. Impacto socioeconómico do campamento romano Aquis Querquennis

    Proxectos INOU 2019: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 107-120

2014

  1. Análisis de la situación actual del termalismo en la provincia de Ourense

    Boletín de la Sociedad Española de Hidrología Médica, Vol. 29, Núm. 2, pp. 209-209

  2. Casos de estudio: caso 2.1: ANÁLISIS DE LA COMPETENCIA

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 20-21

  3. Casos de estudio: caso 4.3: LANZAMIENTO DE UNA SERIE DE TV

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 61

  4. Casos de estudio: caso 6.4: POSICIONAMIENTO

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 95

  5. Casos de estudio: caso 7.1: EL TURISMO CINEMATOGRÁFICO EN ESPAÑA

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 118

  6. Casos de estudio: caso 8.2: DISPERSIA: LA BELLEZA DEL DETALLE

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 137

  7. O turismo termal na provincia de Ourense e a súa vinculación ao turismo experiencial

    Proxectos INOU 2012: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 149-172

  8. Turismo activo na Baixa Limia: análise do potencial dos recursos naturais do territorio e propostas para a súa posta en valor

    Proxectos INOU 2013, Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 41-58

2013

  1. El cine en la promoción de destinos: Hacia la planificación de estrategias de Branded Content

    Comunicación, Cultura y Esferas de Poder: libro de Actas. XIII Congreso Internacional Ibercom. Santiago de Compostela, 29, 30 e 31 de maio de 2013