Logo Logo Identifícate
Grupos Investigadores/as Financiamento Resultados
Foto de JULINDA

JULINDA
MOLARES CARDOSO

PROFESOR/A PERMANENTE LABORAL - TEMPO COMPLETO

Perfil Publicacións Colaboración Teses

Tese doutoral

  1. La imagen del individuo como elemento comunicador dentro del personal branding. Desarrollo de un método basado en el análisis de cuatro variables para el branding self-checking 2016

    Universidade de Vigo

  • Contactar
  • Aviso legal
  • Mapa do sitio
translate gl arrow_drop_down
translate gl arrow_drop_down es ca eu en fr de
  • Universidade de Vigo
  • Biblioteca Universitaria
  • portalcientifico@uvigo.gal
  • Guía de axuda do portal
  • Preguntas frecuentes

Investigación na UVigo

  • Vicerreitoría de Investigación, Transferencia e Innovación
  • Investigar na UVigo
  • Repositorio Institucional

Redes sociais

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
HR Excellence in Research
Data da última actualización de datos: 10-11-2025 info

Os documentos do portal actualízanse diariamente. Esta data fai referencia á actualización da información relacionada coa estructura do portal (persoas, grupos de investigación, unidades organizativas, proxectos…).

Proxecto CRIS desenvolto en colaboración coa Fundación Dialnet (Universidad de La Rioja)