Publicacions en què col·labora amb Elena Arce Fariña (18)

2022

  1. Blending learning as an approach in teaching sustainability

    Interactive Learning Environments, Vol. 30, Núm. 9, pp. 1577-1592

2017

  1. The sustainable development goals: An experience on higher education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 9, Núm. 8

2016

  1. Definition of the proper placement point for balance assessment with accelerometers in older women

    Revista Andaluza de Medicina del Deporte

  2. Integration of the free software GenOpt for a thermal engineering course

    Computer Applications in Engineering Education, Vol. 24, Núm. 3, pp. 356-364

2015

  1. Estudio preliminar del efecto del entorno socioeconómico en estudiantes de Ingeniería Industrial medido a través del nivel de burnout

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

  2. Higher education drop-out in spain-particular case of universities in Galicia

    International Education Studies, Vol. 8, Núm. 5, pp. 247-264

  3. Metodología para la realización de procesos de optimización y calibración en prácticas de Ingeniería Térmica

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES

2014

  1. ASSESSMENT OF THE AUTONOMOUS TIME SPENT BY STUDENTS IN DIFFERENT COURSES IN THE MASTER OF OCCUPATIONAL RISK PREVENTION

    INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  2. ASSESSMENT OF THE TIME MANAGEMENT BY STUDENTS IN THE MASTER OF OCCUPATIONAL RISK PREVENTION

    EDULEARN14: 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  3. METHODOLOGY TO CARRY OUT SENSITIVITY ANALYSIS THROUGH FRIENDLY TOOLS FOR ITS USE IN PRACTICES OF BUILDING SIMULATION

    EDULEARN14: 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  4. Percepción de los entornos virtuales de aprendizaje en estudiantes universitarios: el uso de la plataforma

    Investigaciones en el contexto universitario actual (Educación), pp. 709-713

  5. USE OF THE SOFTWARE GENOPT AS A SUPPORT TOOL IN SIMULATION PRACTICES

    INTED2014: 8TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

2013

  1. ASSESSMENT AND CO-ASSESSMENT OF THE MASTER'S THESIS IN THE MASTER OF THERMAL ENGINEERING AT UNIVERSITY OF VIGO THROUGH THE DESIGN OF A RUBRIC

    6TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2013), pp. 6326-6331

  2. Aprendizaje basado en proyectos: aplicación en una asignatura de máster de investigación de ingeniería térmica

    VIII Congreso Nacional de Ingeniería Termodinámica. [Recurso electrónico]: libro de actas

  3. Project based learning: Application to a research master subject of thermal engineering

    JOTSE, Vol. 3, Núm. 3, pp. 132-138

  4. Socialización y comportamientos disruptivos en el aula

    Psicología de la salud y promoción de la calidad de vida (Andavira), pp. 69-70

  5. TOOLS FOR SELF-DIRECTED LEARNING: LEARNING PILLS AND RUBRIC

    6TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2013)