JUAN LUIS
RODRIGUEZ RODRIGUEZ
ASOCIADO/A TIPO 3 PARCIAL DE 6 HORAS
Publicacións (34) Publicacións de JUAN LUIS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
2023
-
Efficacy of a metacognitive intervention programme on reading comprehension in third grade students
Child Studies, Núm. 3, pp. 47-62
2021
-
Aportaciones al análisis y desarrollo del rendimiento matemático en las aulas de la escuela elemental
Afilar la mente como herramienta del pensar: intervención para la mejora del aprendizaje y de los procesos cognitivos : homenaje al profesor Manuel Deaño (Servizo de Publicacións), pp. 213-224
-
Evaluación e interpretación de las dificultades de aprendizaje y los transtornos del neurodesarrollo desde el modelo PASS
Afilar la mente como herramienta del pensar: intervención para la mejora del aprendizaje y de los procesos cognitivos : homenaje al profesor Manuel Deaño (Servizo de Publicacións), pp. 185-200
-
Inteligencia emocional como factor de éxito académico en la ESO durante la pandemia
Construyendo juntos una escuela para la vida (Dykinson), pp. 439-446
-
O código deontolóxico do docente de educación infantil e educación primaria
Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 407-421
-
Respuesta a la intervención en lectoescritura desde el modelo PASS
Afilar la mente como herramienta del pensar: intervención para la mejora del aprendizaje y de los procesos cognitivos : homenaje al profesor Manuel Deaño (Servizo de Publicacións), pp. 201-211
2015
-
Updating executive function and performance in reading comprehension and problem solving
Anales de psicología, Vol. 31, Núm. 1, pp. 298-309
2014
-
A aprendizaxe cooperativa como medida ordinaria para a atención á diversidade
Quinesia: Revista de educación especial, Núm. 46, pp. 39-54
2012
-
A presenza e emprego das TIC no ensino obrigatorio: o caso da provincia de Ourense
As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 295-314
-
Cómo elaborar un plan TIC de calidade
As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 103-126
-
O manexo das TIC e ferramentas e-learning por parte dos escolares ourensás
As TIC e as súas aplicacións na aula: misión posible (Toxosoutos), pp. 315-336
-
O plan de atención á diversidade dende a xestión de calidade
Quinesia: Revista de educación especial, Núm. 45, pp. 7-21
2009
-
El cine como recurso de educación: diseño de una investigación
El cine en educación: realidades y propuestas para su utilización en el aula (Andavira), pp. 67-80
-
El uso del cine en los escolares de educación primaria
El cine en educación: realidades y propuestas para su utilización en el aula (Andavira), pp. 123-138
-
El uso del cine según el profesorado de educación primaria
El cine en educación: realidades y propuestas para su utilización en el aula (Andavira), pp. 101-121
-
Recursos didácticos sobre el cine de asociaciones, fundaciones y administraciones públicas
El cine en educación: realidades y propuestas para su utilización en el aula (Andavira), pp. 181-193
-
Recursos sobre el uso del cine en educación
El cine en educación: realidades y propuestas para su utilización en el aula (Andavira), pp. 159-179
2008
-
A planificación cognitiva nas dificultades de aprendizaxe
Quinesia: Revista de educación especial, Núm. 41, pp. 32-46
-
Metodoloxía e rexistros para a titorización de grupos desde unha perspectiva interdisciplinaria en psicopedagoxía
Prácticas innovadoras en aulas universitarias (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 73-88
-
Prácticum: guía docente
Os estudos de psicopedagoxía en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no quinto curso (Tórculo), pp. 119-127