Departamento
Organización de empresas e márketing
Publicacións (106) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2019
-
A economía circular: unha mirada para Galicia
Cerna: Revista galega de ecoloxía e medio ambiente, Núm. 82, pp. 9-12
-
Accessible tourism online resources: a Northern European perspective
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, Vol. 19, Núm. 2, pp. 140-156
-
Action and social alignment components of collaboration in SME business relationships
Journal of Small Business and Entrepreneurship, Vol. 31, Núm. 6, pp. 463-481
-
Agenda mediática y política: ¿Amistades peligrosas? Un análisis desde el fact-checking
Debates electorales televisados: del antes al después (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 149-169
-
Agglomeration economies: An analysis of the determinants of employment in the cities of Ecuador
Symmetry, Vol. 11, Núm. 11
-
Agglomerations, clusters and industrial districts: evolution and opportunities for future research
Economic clusters and globalization: diversity and resilience (Routledge Reino Unido), pp. 3-26
-
An analysis of the tourist mobility in the island of Lanzarote: Car rental versus more sustainable transportation alternatives
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 3
-
Audit Opinions: Are They Really Different for Family Businesses?
SAGE Open, Vol. 9, Núm. 2
-
Benefits and risks of green jobs in the construction industry
Journal of Scientific and Industrial Research, Vol. 78, Núm. 3, pp. 154-157
-
Capítulo XIV. Contratos menores en la administración local: Uso y abuso. La transparencia como profilaxis del mal uso.
III Informe Red Localis: Retos de las entidades locales ante la transformación digital de la gestión pública (Red Localis, Red Local de Administración Pública), pp. 287-295
-
Communication 2.0 in the Spanish Tourism Sector: An analysis of the official tourism promotion websites
INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, pp. 5-25
-
Conocimiento para la internacionalización e inversión exterior de la pyme: un modelo descriptivo de la naturaleza y alcance de la relación
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 909, pp. 109-124
-
Creative Arts Industries: Analysis of Scientific Production
Innovation, Technology and Knowledge Management (Springer), pp. 15-42
-
Creative tourism in small cities and rural areas: a bibliographic review
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, Núm. 1, pp. 63-94
-
Cross-cultural analysis of Japanese and Mediterranean entrepreneurs during the global economic crisis
Journal of International and Global Studies, Vol. 10, Núm. 2, pp. 47-63
-
Cultural differences, language attitudes and tourist satisfaction: a study in the Barcelona hotel sector
Journal of Multilingual and Multicultural Development, Vol. 40, Núm. 2, pp. 133-147
-
Cultural heritage and tourism basis for regional development: Mapping of scientific coverage
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 21
-
Determinants in the adoption of new automobile modular platforms: What lies behind their success?
Journal of Manufacturing Technology Management, Vol. 30, Núm. 4, pp. 707-728
-
Distancia cultural y percepción de riesgo de Brasil según las recomendaciones de viaje oficiales
Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 17, Núm. 5, pp. 929-945
-
Efectos positivos dos programas de turismo termal provinciais na calidade de vida das persoas maiores
Proxectos INOU 2018: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 31-52