Publicacións nas que colabora con JOSE ANTONIO FRAIZ BREA (19)

2021

  1. Diagnóstico do nivel de congruencia na oferta enoturística da provincia de Ourense

    Proxectos INOU 2020: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 145-181

  2. Indicators of Website Features in the User Experience of E-Tourism Search and Metasearch Engines

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 1, pp. 18-36

2020

  1. Impacto socioeconómico do campamento romano Aquis Querquennis

    Proxectos INOU 2019: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 107-120

  2. The liminality in popular festivals: identity, belonging and hedonism as values of tourist satisfaction

    Tourism Geographies, Vol. 22, Núm. 2, pp. 229-249

2018

  1. Galicia

    La actividad turística española en 2017: edición 2018 (Síntesis), pp. 219-226

  2. Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II]

    Universidade de Vigo

  3. The Role of the internet as a tool to search for tourist information

    Journal of Global Information Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 58-84

2016

  1. Libro de actas del I Congreso Internacional del Agua "Termalismo y Calidad de Vida": Ourense (España), 23-24 de septiembre de 2015

    Universidade de Vigo

  2. Tipologías turísticas emergentes

    La actividad turística española en 2015: (edición 2016) (Asociación Española de Expertos Científicos en Turismo (AECIT)), pp. 403-410

  3. Tourism search and metasearch engines for online booking: What do they offer?

    Handbook of Research on Holistic Optimization Techniques in the Hospitality, Tourism, and Travel Industry (IGI Global), pp. 67-97

2015

  1. Discapacidad y alojamientos turísticos en España

    Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 13, Núm. 4, pp. 771-787

2014

  1. Turismo activo na Baixa Limia: análise do potencial dos recursos naturais do territorio e propostas para a súa posta en valor

    Proxectos INOU 2013, Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 41-58

2013

  1. Economic profitability of accessible tourism for the tourism sector in Spain

    Tourism Economics, Vol. 19, Núm. 6, pp. 1385-1399

  2. International accessibility: A proposal for a system of symbols for people with disabilities of accessibility (ISA); symbol.

    International Journal on Disability and Human Development, Vol. 12, Núm. 3, pp. 235-243

2009

  1. La innovación en la gestión de la información turística accesible: un replanteamiento en el proceso de comunicación

    Innovación, creatividad y nuevos modelos de gestión de turismo: XI Congreso de Turismo Universidad y Empresa

  2. Un novo desafío: o contido e a accesibilidade ao contido das web turísticas españolas

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 18, Núm. 1, pp. 155-176