Publicacións (121) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2011

  1. A aplicação formativo-recreativa que fazem os alunos-as do seu ambiente pessoal de aprendizagem online (PLE)

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 445-461

  2. A educación para a convivencia en Galicia: situación actual e perspectivas futuras : as aulas de atención educativa e convivencia

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 399-428

  3. A fenda dixital: as TIC, entre a escola e a comunidade

    Nova Escola Galega

  4. A situación da violencia de xénero en Portugal

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 209-222

  5. Adaptación curricular por competencias como medida educativa inclusiva: Exposición de un caso con amplias dificultades de comunicación y lenguaje en educación infantil

    Innovación educativa, Núm. 21, pp. 289-304

  6. Adolescents and Mobile Telephones in Rural Areas

    SISTEMAS E TECNOLOGIAS DE INFORMACAO, VOL I

  7. Adolescents and mobile telephones in rural areas

    Proceedings of the 6th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2011

  8. Alfabetización digital en el aprendizaje a lo largo de la vida

    Educación mediática & competencia digital: la cultura de la participación

  9. Algunas derivas deconstructivas: F. Jameson y Sl. Zizek

    Escritura e imagen, Núm. 7, pp. 243-258

  10. Algúns elementos nas relacións entre a antropoloxía social e o patrimonio cultural

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 97-109

  11. Análise do fenómeno "Bullying" desde a perspectiva de xénero: escoitando a voz dos seus protagonistas

    II congreso galego de investigación en ciencias da educación: etapa de posgrao

  12. Análisis de los modelos de supervisión en el prácticum

    Evaluación y supervisión del prácticum: el compromiso con la calidad de las prácticas : actas

  13. Aprender a a ensinar à distância: novas inquietudes, novas competências

    II congreso galego de investigación en ciencias da educación: etapa de posgrao

  14. As TIC no ensino secundário na matemática em portugal: a perspectiva dos professores

    RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 95-119

  15. As influencias pedagóxicas da intervención escolar

    Emigración e educación: 1º centenario das Escolas da Unión Hispano-Americana Valle Miñor (1909-2009) (Instituto de Estudios Miñoranos), pp. 259-285

  16. As memórias escolares de um pequeno grupo de adultos mediante uma perspectiva de investigaçâo qualitativa

    II congreso galego de investigación en ciencias da educación: etapa de posgrao

  17. Auto-Instruções: Estratégia de regulação atencional da THDA

    Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 24, Núm. 1, pp. 180-185

  18. Binding Citrus flavanones to human serum albumin: Effect of structure on affinity

    Molecular Biology Reports, Vol. 38, Núm. 4, pp. 2257-2262

  19. Calidad de vida percibida por las personas mayores. Consecuencias de un programa de estimulación cognitiva a través de la motricidad «Memoria en movimiento»

    Revista Espanola de Geriatria y Gerontologia, Vol. 46, Núm. 2, pp. 74-80

  20. Características y efectos de un programa integrado de estimulación cognitiva a través de la motricidad

    Apunts: Educación física y deportes, Núm. 105, pp. 21-27