Ikastegia
Facultade de Educación e Traballo Social
Argitalpenak (121) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2011
-
A aplicação formativo-recreativa que fazem os alunos-as do seu ambiente pessoal de aprendizagem online (PLE)
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 445-461
-
A educación para a convivencia en Galicia: situación actual e perspectivas futuras : as aulas de atención educativa e convivencia
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 399-428
-
A fenda dixital: as TIC, entre a escola e a comunidade
Nova Escola Galega
-
A situación da violencia de xénero en Portugal
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 209-222
-
Adaptación curricular por competencias como medida educativa inclusiva: Exposición de un caso con amplias dificultades de comunicación y lenguaje en educación infantil
Innovación educativa, Núm. 21, pp. 289-304
-
Adolescents and Mobile Telephones in Rural Areas
SISTEMAS E TECNOLOGIAS DE INFORMACAO, VOL I
-
Adolescents and mobile telephones in rural areas
Proceedings of the 6th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2011
-
Alfabetización digital en el aprendizaje a lo largo de la vida
Educación mediática & competencia digital: la cultura de la participación
-
Algunas derivas deconstructivas: F. Jameson y Sl. Zizek
Escritura e imagen, Núm. 7, pp. 243-258
-
Algúns elementos nas relacións entre a antropoloxía social e o patrimonio cultural
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 97-109
-
Análise do fenómeno "Bullying" desde a perspectiva de xénero: escoitando a voz dos seus protagonistas
II congreso galego de investigación en ciencias da educación: etapa de posgrao
-
Análisis de los modelos de supervisión en el prácticum
Evaluación y supervisión del prácticum: el compromiso con la calidad de las prácticas : actas
-
Aprender a a ensinar à distância: novas inquietudes, novas competências
II congreso galego de investigación en ciencias da educación: etapa de posgrao
-
As TIC no ensino secundário na matemática em portugal: a perspectiva dos professores
RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 95-119
-
As influencias pedagóxicas da intervención escolar
Emigración e educación: 1º centenario das Escolas da Unión Hispano-Americana Valle Miñor (1909-2009) (Instituto de Estudios Miñoranos), pp. 259-285
-
As memórias escolares de um pequeno grupo de adultos mediante uma perspectiva de investigaçâo qualitativa
II congreso galego de investigación en ciencias da educación: etapa de posgrao
-
Auto-Instruções: Estratégia de regulação atencional da THDA
Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 24, Núm. 1, pp. 180-185
-
Binding Citrus flavanones to human serum albumin: Effect of structure on affinity
Molecular Biology Reports, Vol. 38, Núm. 4, pp. 2257-2262
-
Calidad de vida percibida por las personas mayores. Consecuencias de un programa de estimulación cognitiva a través de la motricidad «Memoria en movimiento»
Revista Espanola de Geriatria y Gerontologia, Vol. 46, Núm. 2, pp. 74-80
-
Características y efectos de un programa integrado de estimulación cognitiva a través de la motricidad
Apunts: Educación física y deportes, Núm. 105, pp. 21-27