Facultade de Comercio
Centro
MARIA DEL CARMEN
OTERO NEIRA
PROFESOR/A TITULAR DE UNIVERSIDAD TC
Publicacións nas que colabora con MARIA DEL CARMEN OTERO NEIRA (20)
2024
-
Modeling Partners’ Behavior in Long-Lasting B2B Supply Chain Relationships
Mathematics, Vol. 12, Núm. 3
2023
-
Collaborative B2B sales partnerships in supply chains: an integrative framework of social and action alignment
European Research on Management and Business Economics, Vol. 29, Núm. 3, pp. 68-76
2020
-
The Public Healthcare System as a Service Network: An Assessment through the Time: An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 669-670
2016
-
Negative emotions in Mexican, Puerto Rican and Spanish hospitals: A multinational assessment of service settings
International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 8, Núm. 1, pp. 17-37
-
Teleological Actions in Negative Service Encounters
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 733
2015
-
New aspects of research to assess and manage critical incidents in service encounters: Teleological actions, interactive interface and perceptual gaps
International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 27, Núm. 1, pp. 27-51
2014
-
An international and comparative study of perceived justice in mexican, puerto rican and spanish hospitals
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, Vol. 8, Núm. 3, pp. 248-264
-
Cuestiones de reflexión
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 18
-
Cuestiones de reflexión
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 5
-
Cuestiones de reflexión
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 114
-
Cuestiones de reflexión
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 134
-
Manual práctico de marketing
Pearson Educación
2001
-
El producto político: percepción de los electores
Non idem iterum, semper novum : homenaje al Prof. Dr. Manuel Ortigueira Bouzada (Edición Digital @tres), pp. 277-288
-
La empresa familiar: concepto, caracteristicas e internacionalizacion
Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica
1999
-
La promoción de ventas como elemento táctico del marketing mix: cescuento en precio para productos de gran consumo
El management en el próximo milenio
-
Tendencias en la comercialización del pescado fresco
Congreso de Economía de Galicia : Santiago de Compostela, 23, 24 e 25 de setembro de 1998
1998
-
Canales de distribución de pescado en España
Best papers proceedings theme the business in a collaborative world: VII International Conference, Istanbul, Turkey, september 8-10, 1998
-
La calidad de los alimentos perecederos: el caso del producto "pescado fresco"
Best papers proceedings theme the business in a collaborative world: VII International Conference, Istanbul, Turkey, september 8-10, 1998
-
Tendencias en la comercialización de pescado fresco
Desenvolvemento e globalización: libro de comunicacións
1996
-
La segmentación por atributos, un estudio en el sector de automoción
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 2, Núm. 3, pp. 107-118