Publicacións nas que colabora con MARIA DEL CARMEN OTERO NEIRA (20)

2023

  1. Collaborative B2B sales partnerships in supply chains: an integrative framework of social and action alignment

    European Research on Management and Business Economics, Vol. 29, Núm. 3, pp. 68-76

2020

  1. The Public Healthcare System as a Service Network: An Assessment through the Time: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 669-670

2016

  1. Negative emotions in Mexican, Puerto Rican and Spanish hospitals: A multinational assessment of service settings

    International Journal of Quality and Service Sciences, Vol. 8, Núm. 1, pp. 17-37

  2. Teleological Actions in Negative Service Encounters

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 733

2014

  1. An international and comparative study of perceived justice in mexican, puerto rican and spanish hospitals

    International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, Vol. 8, Núm. 3, pp. 248-264

  2. Cuestiones de reflexión

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 18

  3. Cuestiones de reflexión

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 5

  4. Cuestiones de reflexión

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 114

  5. Cuestiones de reflexión

    Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 134

  6. Manual práctico de marketing

    Pearson Educación

2001

  1. El producto político: percepción de los electores

    Non idem iterum, semper novum : homenaje al Prof. Dr. Manuel Ortigueira Bouzada (Edición Digital @tres), pp. 277-288

  2. La empresa familiar: concepto, caracteristicas e internacionalizacion

    Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica

1999

  1. La promoción de ventas como elemento táctico del marketing mix: cescuento en precio para productos de gran consumo

    El management en el próximo milenio

  2. Tendencias en la comercialización del pescado fresco

    Congreso de Economía de Galicia : Santiago de Compostela, 23, 24 e 25 de setembro de 1998

1998

  1. Canales de distribución de pescado en España

    Best papers proceedings theme the business in a collaborative world: VII International Conference, Istanbul, Turkey, september 8-10, 1998

  2. La calidad de los alimentos perecederos: el caso del producto "pescado fresco"

    Best papers proceedings theme the business in a collaborative world: VII International Conference, Istanbul, Turkey, september 8-10, 1998

  3. Tendencias en la comercialización de pescado fresco

    Desenvolvemento e globalización: libro de comunicacións

1996

  1. La segmentación por atributos, un estudio en el sector de automoción

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 2, Núm. 3, pp. 107-118