Publicacións nas que colabora con JOSE MARIA FAILDE GARRIDO (11)

2022

  1. Análisis de los patrones de ocio en función del género y el grupo etario

    Intervención psicosocioeducativa en las distintas etapas del ciclo vital (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 215-238

2017

  1. ¿Influyen las opciones político-religiosas en las actitudes hacia las personas mayores?

    Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 5, pp. 33-37

2015

  1. Comportamentos e motivacións de sexting dos mozos e mozas da provincia de Ourense

    Proxectos INOU 2014: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 125-149

2014

  1. Agresores de violencia de xénero da provincia de Ourense: análise dos estereotipos de xénero

    Proxectos INOU 2013, Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 9-39

  2. Masculinidad y violencia en la escuela: Educación social ,subversión de género y promoción de la convivencia

    Pedagogia / Educação Social - Teorias & Práticas. Espaços de investigação, formação e ação: 27 Congresso Intenacional Pedagogía Social

2011

  1. Evaluación del uso del preservativo femenino promovido desde un programa de educación para la salud: Un enfoque cualitativo

    Saude e Sociedade, Vol. 20, Núm. 2, pp. 410-424

  2. Evaluación diagnóstica sobre el conocimiento y viabilidad de uso del preservativo femenino: un estudio cualitativo

    Análisis y modificación de conducta, Vol. 37, Núm. 155, pp. 127-143

  3. Os estudos de Ciencias da Educación en Ourense, en vinte anos de existencia da universidade de Vigo

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 3-21

2010

  1. Promocionando el uso del preservativo femenino: un estudio cualitativo en parejas heterosexuales españolas

    International journal of clinical and health psychology, Vol. 10, Núm. 2, pp. 309-326