Publicacións (288) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

filter_list

2025

  1. Election Campaigns and Election Debates in Ibero-America: from Television to Second Screens

    The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero-America (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 257-267

  2. Electoral desinformation and fact-checking in the Iberian Peninsula and Latin America

    The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero-America (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 243-256

  3. La importancia de los recursos de libre acceso contra la desinformación: la caja de herramientas de DEBATrue

    V Jornadas Innovación Educativa en Comunicación y Alfabetización Mediática: libro de comunicaciones

2024

  1. "Bienes divididos, bienes perdidos": gestión y conflicto del monte comunal en el cine documental gallego

    L'Atalante: revista de estudios cinematográficos, Núm. 38, pp. 79-90

  2. 19ELECTION CAMPAIGNS AND ELECTION DEBATES IN IBERO-AMERICA: From television to second screens

    The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero- America (Taylor and Francis), pp. 257-267

  3. Analysis of the communication structures of Spanish clusters in Spain (2017-2022)

    Sorting Out the Chaos for Public Relations Leaders (Peter Lang AG), pp. 117-132

  4. Beyond online disinformation: assessing national information resilience in four European countries

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  5. Challenges and opportunities of strategic communication in health and wellness tourism in Portugal

    Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 28, Núm. 2, pp. 114-130

  6. Communication and Applied Technologies

    Springer

  7. Communication and applied technologies: Proceedings of ICOMTA 2023

    Springer Nature Singapore

  8. Contra la desinformación en red: la necesidad de una mirada crítica y enfoque multidisciplinar

    Infonomy, Vol. 2, Núm. 2

  9. Cómo hacer estrategias creativas en publicidad: Contenidos para medios del siglo XXI.

    Creatividad en la narrativa publicitaria: Estrategia, contenidos y discursos. (Dykinson), pp. 143-162

  10. Disinformation and health: fact-checking strategies of Spanish health public institutions through YouTube

    Frontiers in Communication, Vol. 9

  11. ELECTORAL DISINFORMATION AND FACT-CHECKING IN THE IBERIAN PENINSULA AND LATIN AMERICA

    The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero- America (Taylor and Francis), pp. 243-256

  12. El impacto de la desinformación en el ámbito local

    Fragua

  13. Enfoque de las primeras comunicaciones gubernamentales sobre COVID-19 en países de Evaprop

    Cuadernos.Info, Núm. 59, pp. 94-117

  14. Escolma de termos científico

    Universidade de Vigo

  15. Experiencia docente multidisciplinar aplicando una metodologia basada en podcast

    Enseñanza e innovación educativa en el ámbito universitario (Dykinson), pp. 1487-1495

  16. Influencia de la anglomanía en el vocabulario de los universitarios de comunicación en lengua española

    Infonomy, Vol. 2, Núm. 2

  17. Innovación en la lucha contra la desinformación: del negocio al servicio público

    Pensar sobre la comunicación: universidad y empresa (Tirant Humanidades), pp. 37-48