Publikationen (319) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

filter_list

2025

  1. Continued Adoption of Digital Wallets by Traditional Grocery Retailers’ Users

    Smart Innovation, Systems and Technologies

  2. Editorial: The impact of disinformation on European Public Institutions and local or regional media: mapping strategies for fact-checking

    FRONTIERS IN COMMUNICATION

  3. El impacto de la desinformación en la comunicación política, institucional y empresarial

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 16, Núm. 2, pp. 127-130

  4. Election Campaigns and Election Debates in Ibero-America: from Television to Second Screens

    The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero-America (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 257-267

  5. Electoral desinformation and fact-checking in the Iberian Peninsula and Latin America

    The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero-America (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 243-256

  6. La importancia de los recursos de libre acceso contra la desinformación: la caja de herramientas de DEBATrue

    V Jornadas Innovación Educativa en Comunicación y Alfabetización Mediática: libro de comunicaciones

  7. Regulación de la desinformación: enfoques multidisciplinares y desafíos legislativos globales en 2024

    Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 16, Núm. 2, pp. 199-215

  8. Transformation and communication in sports events in the context of COVID-19

    Managing Sport and Leisure, Vol. 30, Núm. 3, pp. 506-525

2024

  1. "Bienes divididos, bienes perdidos": gestión y conflicto del monte comunal en el cine documental gallego

    L'Atalante: revista de estudios cinematográficos, Núm. 38, pp. 79-90

  2. 19ELECTION CAMPAIGNS AND ELECTION DEBATES IN IBERO-AMERICA: From television to second screens

    The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero- America (Taylor and Francis), pp. 257-267

  3. Alfabetización mediática y recursos didácticos contra la desinformación: el ejemplo de DEBATrue

    Metodologías y prácticas docentes en la enseñanza superior (Educación Editora), pp. 279-283

  4. Analysis of the communication structures of Spanish clusters in Spain (2017-2022)

    Sorting Out the Chaos for Public Relations Leaders (Peter Lang AG), pp. 117-132

  5. Beyond online disinformation: assessing national information resilience in four European countries

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1

  6. Challenges and opportunities of strategic communication in health and wellness tourism in Portugal

    Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 28, Núm. 2, pp. 114-130

  7. Communication and Applied Technologies

    Springer

  8. Communication and applied technologies: Proceedings of ICOMTA 2023

    Springer Nature Singapore

  9. Contra la desinformación en red: la necesidad de una mirada crítica y enfoque multidisciplinar

    Infonomy, Vol. 2, Núm. 2

  10. Cómo hacer estrategias creativas en publicidad: Contenidos para medios del siglo XXI.

    Creatividad en la narrativa publicitaria: Estrategia, contenidos y discursos. (Dykinson), pp. 143-162

  11. Disinformation and health: fact-checking strategies of Spanish health public institutions through YouTube

    Frontiers in Communication, Vol. 9

  12. ELECTORAL DISINFORMATION AND FACT-CHECKING IN THE IBERIAN PENINSULA AND LATIN AMERICA

    The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero- America (Taylor and Francis), pp. 243-256