CP2
Comunicación Persuasiva
Publikationen (319) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2025
-
Continued Adoption of Digital Wallets by Traditional Grocery Retailers’ Users
Smart Innovation, Systems and Technologies
-
Editorial: The impact of disinformation on European Public Institutions and local or regional media: mapping strategies for fact-checking
FRONTIERS IN COMMUNICATION
-
El impacto de la desinformación en la comunicación política, institucional y empresarial
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 16, Núm. 2, pp. 127-130
-
Election Campaigns and Election Debates in Ibero-America: from Television to Second Screens
The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero-America (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 257-267
-
Electoral desinformation and fact-checking in the Iberian Peninsula and Latin America
The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero-America (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 243-256
-
La importancia de los recursos de libre acceso contra la desinformación: la caja de herramientas de DEBATrue
V Jornadas Innovación Educativa en Comunicación y Alfabetización Mediática: libro de comunicaciones
-
Regulación de la desinformación: enfoques multidisciplinares y desafíos legislativos globales en 2024
Revista Mediterránea de Comunicación: Mediterranean Journal of Communication, Vol. 16, Núm. 2, pp. 199-215
-
Transformation and communication in sports events in the context of COVID-19
Managing Sport and Leisure, Vol. 30, Núm. 3, pp. 506-525
2024
-
"Bienes divididos, bienes perdidos": gestión y conflicto del monte comunal en el cine documental gallego
L'Atalante: revista de estudios cinematográficos, Núm. 38, pp. 79-90
-
19ELECTION CAMPAIGNS AND ELECTION DEBATES IN IBERO-AMERICA: From television to second screens
The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero- America (Taylor and Francis), pp. 257-267
-
Alfabetización mediática y recursos didácticos contra la desinformación: el ejemplo de DEBATrue
Metodologías y prácticas docentes en la enseñanza superior (Educación Editora), pp. 279-283
-
Analysis of the communication structures of Spanish clusters in Spain (2017-2022)
Sorting Out the Chaos for Public Relations Leaders (Peter Lang AG), pp. 117-132
-
Beyond online disinformation: assessing national information resilience in four European countries
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
-
Challenges and opportunities of strategic communication in health and wellness tourism in Portugal
Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 28, Núm. 2, pp. 114-130
-
Communication and Applied Technologies
Springer
-
Communication and applied technologies: Proceedings of ICOMTA 2023
Springer Nature Singapore
-
Contra la desinformación en red: la necesidad de una mirada crítica y enfoque multidisciplinar
Infonomy, Vol. 2, Núm. 2
-
Cómo hacer estrategias creativas en publicidad: Contenidos para medios del siglo XXI.
Creatividad en la narrativa publicitaria: Estrategia, contenidos y discursos. (Dykinson), pp. 143-162
-
Disinformation and health: fact-checking strategies of Spanish health public institutions through YouTube
Frontiers in Communication, Vol. 9
-
ELECTORAL DISINFORMATION AND FACT-CHECKING IN THE IBERIAN PENINSULA AND LATIN AMERICA
The Routledge Handbook of Political Communication in Ibero- America (Taylor and Francis), pp. 243-256