Fachbereich: Bioloxía vexetal e ciencias do solo

Zentrum: Facultade de Bioloxía

Bereich: Pflanzenphysiologie

Forschungsgruppe: AgroBioTech for Health

Email: pgallego@uvigo.es

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Papel de la pared celular durante el crecimiento del fruto de kiwi (Actinidia deliciosa) 1992. unter der Leitung von Dr. Ignacio Zarra Cameselle.

Catedrático de Universidade e Coordinador do Grupo de I+D “Agrobiotecnoloxía para a saúde” da Universidade de Vigo. Licenciado e Doutor en Bioloxía pola Universidade de Santiago de Compostela. Realizou estadías de investigación predoctoral e posdoctoral nas Universidades de Florida (1990 e 1992), Nottingham (1993-1994), Sheffield (1996) e Utrecht (Ano Sabático 2010-2011) e estancias curtas nas Universidades. de Copenhague (2009), Toulouse (2012) e no CSIC - IBMCP (Valencia, 2012). A súa investigación céntrase na Bioloxía e Biotecnoloxía Vexetal (cultivo in vitro) e biocultivo (hidroponía), ecosistemas e sistemas agroforestais, con énfase na nutrición mineral vexetal e bioestimulantes, estrés abiótico e biótico, produción sostible, conservación, recuperación e valorización de plantas de interese comercial, ecolóxico, nutracéutico e medicinal. Foi pioneiro na aplicación de ferramentas de aprendizaxe automática e intelixencia artificial, como redes neuronais artificiais, lóxica difusa e algoritmos xenéticos. A súa investigación foi financiada por 28 proxectos nacionais e internacionais e 17 contratos de I+D con empresas e institucións privadas, chegando a superar os 2,8 millóns de euros. É coautor de 96 publicacións, actas e capítulos, e de 132 comunicacións a congresos, reunións e simposios. É co-inventor de 1 patente internacional e 1 patente nacional. Dirixiu 28 teses de grao, 23 de mestrado e 14 de doutoramento. Organizou 9 congresos internacionais (6) e nacionais (3), é membro de 6 sociedades internacionais (SEBIOT, SECITV, IAPTCB, ISHS, SEBP e FESPP), avaliou proxectos de investigación para 5 Axencias Nacionais de Investigación: Canadá (NSERC) , Israel (MST), Países Baixos (NWO), Polonia (NCN) e España (AEI), e artigos revisados ​​para 30 revistas do JCR, desde 1995. Medalla da Sociedade Internacional de Ciencias Hortícolas (ISHS) e Premio Extraordinario de Licenciatura.