FATIMA
BRAÑA REY
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
MARIA DOLORES
DAPIA CONDE
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Publications by the researcher in collaboration with MARIA DOLORES DAPIA CONDE (10)
2024
-
Evaluation of Problematic Video Game Use in Adolescents with ADHD and without ADHD: New Evidence and Recommendations
Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 7
2022
-
Evolución histórica da implantación dos videoxogos na sociedade ourensá dende os anos oitenta ata a actualidade
Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 121-142
2021
-
Aproximación a la acción educativa española en Marruecos.: Valoración de estudiantes y docentes
Revista complutense de educación, Vol. 32, Núm. 4, pp. 569-580
-
PreMedia2. Estudo etnográfco do sitio con arte rupestre do Penedo Gordo e deseño de ferramentas de avaliación interpretativa
Proxectos INOU 2020: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 35-55
2019
-
Retos na posta en valor do patrimonio natural e cultural nas vilas termais da provincia de Ourense
Proxectos INOU 2018: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 9-30
2018
-
Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194
-
Innovación docente y género: experiencias del grupo EDU-INNO
Nuevos desafíos en la enseñanza superior (Educación), pp. 521-525
-
La escuela en los trabajos fin de grado de Educación Social en la Universidade de Vigo
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 329-343
-
Proyecto de cooperación y experiencia en innovación docente: Grupo EDU-INNO
Investigación y práctica en la educación superior (Educación), pp. 707-712
-
Usos e patrons nas áreas termais da provincia de Ourense como "topías"
Proxectos INOU 2017: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 25-43