IVAN
PUENTES RIVERA
PROFESOR/A AXUDANTE DOUTOR/A
Universidade da Coruña
La Coruña, EspañaUniversidade da Coruña-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (16)
2022
-
Preface
Smart Innovation, Systems and Technologies
2021
-
Spot as a tool for building the image of the electoral candidate: Soso, serio y formal, the video of Ángel Gabilondo as PSOE candidate for the Presidency of the Community of Madrid (Spain)
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
2020
-
Business Economic Context of Electoral Debates on Television the communication sector in Spain
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
-
Communication and crisis management in Galician companies: study of its evolution in the last two years
Comunicacao e Sociedade, Vol. 2020, pp. 53-68
-
Comunicación política y Covid-19. Estrategias del Gobierno de España
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 4
-
Evolución de la comunicación no verbal de los protagonistas de los debates electorales: Pedro Sánchez y Pablo Casado
Comunicación y Diversidad. Libro de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación
-
Relaciones Públicas y asociacionismo académico en España: AIRP, la Asociación de Investigadores en Relaciones Públicas
Revista Internacional de Relaciones Públicas, Vol. 10, Núm. 20, pp. 27-46
2019
-
Audiencia móvil y social de los debates electorales en televisión
Comunicación móvil (UOC), pp. 145-178
-
Comunicación Corporativa Audiovisual y Online. Innovación y tendencias. Carmen Costa-Sánchez y Sandra Martínez Costa, 2018, España, Editorial UOC, 225 páginas.
Revista Internacional de Relaciones Públicas, Vol. 9, Núm. 18, pp. 239-242
-
Electoral television debate and infotainment: Elections to the Spanish parliament
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
-
La gestión comunicativa de las grandes empresas en España: estructura, recursos y principales retos de sus responsables
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 32, Núm. 1, pp. 161-176
-
Persuasión y neurociencias. Apelar al cerebro
Questiones publicitarias: revista internacional de comunicación y publicidad, Vol. 2, Núm. 24, pp. 87-89
-
Seducir a la audiencia televisiva: la autopromoción permanente
Debates electorales televisados: del antes al después (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 171-192
-
The galicia-north Portugal euroregion in its universities problems and inconveniences for visibility
Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
-
Transparency and open government indicators: Analysis of public information in chilean national television
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, Vol. 2019, Núm. E20, pp. 63-75
2018
-
Media, applied technology and communication
RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao