
MILÁN
BREA CASTRO
ASOCIADO/A TIPO 3 PARCIAL DE 5 HORAS
Publicacións (22) Publicacións de MILÁN BREA CASTRO
2025
-
Gender dynamics in video game use: usage patterns, parental control, motivations, and effects in spanish adolescents
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 63, pp. 177-190
2024
-
20 anos de xogos interxeracionais en Ourense
Revista galega de educación, Núm. 88, pp. 50-51
-
Examining social support and self-esteem in high-performance sportswomen in Spain
Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 19, Núm. 3, pp. 702-709
-
Health literacy and pandemic coping in Leisure Time Monitors
Global Health Promotion, Vol. 31, Núm. 1, pp. 15-24
-
Historia de las Casas de la Juventud en España: El caso de Ourense como germen de Educación Social
Historia Social y de la Educación, Vol. 13, Núm. 3, pp. 152-169
-
Historia de las Casas de la Juventud en España: El caso de Ourense como germen de Educación Social
Social and Education History, Vol. 13, Núm. 3, pp. 152-169
2023
-
Beneficios de los programas de prácticas ERASMUS + en jóvenes de poblaciones rurales que cursan formación profesional
Journal of International Students, Vol. 13, Núm. S1, pp. 53-70
2022
-
Estudo do padrón de comportamento dos e das adolescentes ourensáns en relación co uso dos videoxogos
Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 99-119
-
Evolución histórica da implantación dos videoxogos na sociedade ourensá dende os anos oitenta ata a actualidade
Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 121-142
2021
-
20 años da Facultade: 20 año de historias incribles
Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 497-511
-
Aprendizaje-Servicio Virtual y Pedagogía Social. El proyecto ProAcción Social
Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 78, pp. 38-53
-
Didactic methodology in professional e-sport training. An international experience in Brawl Stars.
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 41, pp. 247-255
-
El desarrollo de competencias cívico-sociales en la universidad. AUCE, un projecto de dinamización educativa del Campus de Ourense
La educación en red. Realidades diversas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas
-
El desarrollo de competencias cívico-sociales en la universidad. AUCE: un proyecto de dinamización educativa del Campus de Ourense
La educación en Red. Realidades diversas, horizontes comunes: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Santiago de Compostela 7-9 de julio de 2021. Libro de resúmenes
-
Pedagogía en eSports: una profesión de futuro en la sociedad virtual
Atas do XVI Congresso Internacional Galego-Português de Psicopedagogia: 1, 2, 3 setembro 2021, Universidade do Minho
-
¿Influyen las variables sociodemográficas en el nivel de alfabetización en salud de los monitores de tiempo libre en la comunidad autónoma de Galicia?
Innovación educativa, Núm. 31
2020
-
Houses of youth: a pioneering experience of social intervention in Spain
Social Work with Groups, Vol. 43, Núm. 3, pp. 196-210
-
Igualdade na escola: traballando dende a sexualidade
Revista galega de educación, Núm. 77, pp. 58-60
2018
-
A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246
2017
-
Proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas: Centros Quérote+
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Núm. 5, pp. 48-50