IXEX
Instituto
Universidade de Santiago de Compostela
Santiago de Compostela, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade de Santiago de Compostela (134)
2024
-
Adaptation of the Coparenting Relationship Scale Questionnaire to Spanish Parents with Offspring
Children, Vol. 11, Núm. 5
-
Content evaluation of mobile device applications for teaching music in elementary education
Multimedia Tools and Applications, Vol. 83, Núm. 16, pp. 49673-49688
-
Development and validation of the Enright Forgiveness Inventory 30-item version in Argentina
Current Psychology, Vol. 43, Núm. 27, pp. 23053-23060
-
Is the self-reported information by male sentenced of violence against women in the intervention phase valid
Anuario de psicología jurídica, Núm. 34, pp. 23-30
-
Main characteristics of preventive postural hygiene training programs in the educational field
Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 19, Núm. 2, pp. 631-653
-
Prevalence of Dangerousness to the Public, Criminogenic Risk Factors and Psychopathic Traits in Child-to-Parent Offenders and Contrast with Non-Child-to-Parent Offenders
Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 6
-
Soft Skills y autoestima y su relación con las variables formativas en el alumnado de orquestas universitarias
Revista de investigación en educación, Vol. 22, Núm. 1, pp. 59-70
-
Validating the Enright Forgiveness Inventory in Ecuador
PsyCh Journal, Vol. 13, Núm. 4, pp. 692-694
-
Validating the Enright Forgiveness Inventory in Morocco: Religion and Forgiveness
Pastoral Psychology
2023
-
Aplicación de la Justicia Terapéutica en Ecuador: visión de las víctimas de violencia de género
Revista Iberoamericana de Justicia Terapéutica, Núm. 6
-
Digital competence in secondary education teachers during the COVID-19-derived pandemic: comparative analysis
Education and Training, Vol. 65, Núm. 2, pp. 181-192
-
Enright Forgiveness Inventory (EFI-30): propiedades psicométricas de la adaptación española
Acción psicológica, Vol. 20, Núm. 2, pp. 1-18
-
Evaluación de un programa con familias en ruptura de pareja desde la perspectiva de Justicia Terapéutica
Revista de investigación en educación, Vol. 21, Núm. 1, pp. 96-113
-
Implanting rich autobiographical false memories: meta–analysis for forensic practice and judicial judgment making
International journal of clinical and health psychology, Vol. 23, Núm. 4, pp. 91-100
-
Profiling and Prevalence of Substance-Related and Addictive Disorders and Behavioural Addictions in Incarcerated Traffic Offenders
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 12
-
Programas de parentalidad desde la óptica y el análisis de los progenitores españoles
Acción psicológica, Vol. 20, Núm. 2, pp. 89-112
-
The Development of Soft Skills through Music in Educational Contexts: A Systematic Review
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 12
-
Vivencia de la parentalidad: Diagnóstico de la parentalidad experimentada e intensidad de sentimientos
Revista de investigación en educación, Vol. 21, Núm. 1, pp. 6-30
2022
-
Confinamiento y procesos de ruptura de pareja, una visión de la abogacía española de familia
Revista Iberoamericana de Justicia Terapéutica, Núm. 4
-
Efecto de la post-información autogenerada sobre el testimonio en eventos visionados
Ciencia psicológica al servicio de la justicia y la ley