Publicacións (22) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2006

  1. A Reactualización dos vellos mitos cinematográficos

    Andaina: revista do Movemento Feminista Galego, Núm. 44, pp. 43-45

  2. Canales locales en Galicia: publicidad accesible y departamentos de imagen municipal

    La comunicación corporativa en el ámbito local

  3. Comunicación política en el ámbito local: estrategias para llegar de verdad al público

    La comunicación corporativa en el ámbito local

  4. Comunicar a innovación

    Comunicación local : da pesquisa á producción: actas do Congreso Internacional Lusocom 2006, Santiago de Compostela, 21 e 22 de abril de 2006

  5. Comunicar a innovación

    Comunicación local : da pesquisa á producción: actas do Congreso Internacional Lusocom 2006, Santiago de Compostela, 21 e 22 de abril de 2006

  6. Corpos do desexo... e as perversións da citación da arte na publicidade

    Andaina: revista do Movemento Feminista Galego, Núm. 45, pp. 13-17

  7. Creatividad y relaciones públicas. Bases para una primera reflexión

    Trípodos. Extra, Núm. 2006, pp. 107-112

  8. El papel del director de comunicación y el plan de comunicación en la crisis del Prestige

    La comunicación corporativa en el ámbito local

  9. El tratamiento de la imagen en los atentados del 11-M: Terrorismo y violencia en la prensa.

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 61

  10. Información, opinión e propaganda na prensa galega durante as primeiras eleccións da democracia: La Región, Faro de Vigo, El Progreso e La Voz de Galicia

    Lea

  11. Información, opinión y propaganda en la prensa del sur de Galicia durante las elecciones de la II República 1936 (II)1 en Ourense: la región

    República y republicanismo en la comunicación: VIII Congreso de la Asociación de Historiadores de la Comunicación, actas. (Sevilla, 30-31 de marzo de 2006)

  12. Información, opinión y propaganda en la prensa del sur de Galicia durante las elecciones de la II República 1936 en Pontevedra: Faro de Vigo

    República y republicanismo en la comunicación: VIII Congreso de la Asociación de Historiadores de la Comunicación, actas. (Sevilla, 30-31 de marzo de 2006)

  13. Las relaciones públicas como elemento tangencial entre la publicidad, propaganda, información y otras áreas de la comunicación

    Revista mexicana de ciencias políticas y sociales, Núm. 196, pp. 159-172

  14. Os blogs como ferramentas comunicativas

    Interea visual, Núm. 7, pp. 16-19

  15. Paisaxes do canto escuro da mente: "Das Kabinett des Doktor Caligari" (Robert Wiene, 1919/1920)

    Xéneros cinematográficos? : aproximacións e reflexións (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 27-38

  16. Pilara, de labrega a empresaria

    Andaina: revista do Movemento Feminista Galego, Núm. 43, pp. 60-61

  17. Sobre a ética na imaxe feminina nos medios de comunicación audiovisuais

    Comunicación local : da pesquisa á producción: actas do Congreso Internacional Lusocom 2006, Santiago de Compostela, 21 e 22 de abril de 2006

  18. Teoría situacional de los públicos: las nuevas aportaciones desde la década de los noventa

    Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 19, Núm. 2, pp. 133-162

  19. Traxedia e propaganda: "Mat" (Vsevolod I. Pudovkin, 1926)

    Xéneros cinematográficos? : aproximacións e reflexións (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 59-66

  20. Un modelo fílmico de manifestación ecléctica de xéneros: "King Kong" (Ernest B. Schoedsack e Merian C. Cooper, 1933)

    Xéneros cinematográficos? : aproximacións e reflexións (Servicio de Publicaciones = Servizo de Publicacións), pp. 105-114