Artigos (59) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. A común fraxilidade

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 301, pp. 10-11

  2. A lingua, a violencia e a común fraxilidade

    Grial: revista galega de cultura, Núm. 234, pp. 12-17

  3. A postanimalidade ou a redefinición do suxeito

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 307, pp. 10-11

  4. A teta, o cu e as mans que tanxen

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 298, pp. 10-11

  5. Aborto e literatura

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 296, pp. 8-9

  6. Análisis de los roles de género de las protagonistas femeninas de la serie “HIT” de RTVE

    Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 57, pp. 83-101

  7. Análisis multivariable de las carátulas del videojuego FIFA: Cómo liderar sin estrategia

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 80

  8. Apresentação. Media & Jornalismo: 20 anos

    Media and Jornalismo, Vol. 22, Núm. 41, pp. 9-17

  9. Athlete’s philanthropy and social responsibility communication on social media during COVID-19

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 17, Núm. 1, pp. 225-234

  10. Basilio Losada: o milagre é a solidariedade humana

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 303, pp. 36-42

  11. COVID, HOAXES AND FACTCHECKERS. EVOLUTION OF DENYINGS IN IBERO-AMERICA 2020-2022

    VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9, Núm. Monographic

  12. COVID, bulos y factcheckers. Evolución de los desmentidos en iberoamérica 2020-2022

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 10, Núm. 1

  13. Covid-19 y teledocencia universitaria en España: El caso práctico de las titulaciones de periodismo y comunicación

    Innovación educativa, Núm. 32

  14. Creative thinking: a programme to develop the empowerment of creativity. Analysis and evaluation of results

    VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9, Núm. Monographic, pp. 1-15

  15. Discurso político en programas de infoentretenimiento como estrategia de marketing

    Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 26, Núm. 2, pp. 47-60

  16. E de novo, " Puta "

    Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 306, pp. 10-11

  17. Educación superior en comunicación audiovisual: desafíos de la virtualidad en tiempos de COVID-19

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 27, pp. 112-128

  18. Enhancing recognition of seagrass ecosystems through communication planning based on historical and present social perception studies

    Marine Policy, Vol. 146

  19. Estrategias comunicativas de los anunciantes españoles frente a la covid-19

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 55, pp. 51-65

  20. Evaluation of contingency plans in the care of patients in intensive care units in the COVID-19 pandemic

    Journal of Healthcare Quality Research, Vol. 37, Núm. 5, pp. 291-298