Centre
*Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Articles (59) Publications in which a researcher has participated
2022
-
A común fraxilidade
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 301, pp. 10-11
-
A lingua, a violencia e a común fraxilidade
Grial: revista galega de cultura, Núm. 234, pp. 12-17
-
A postanimalidade ou a redefinición do suxeito
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 307, pp. 10-11
-
A teta, o cu e as mans que tanxen
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 298, pp. 10-11
-
Aborto e literatura
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 296, pp. 8-9
-
Análisis de los roles de género de las protagonistas femeninas de la serie “HIT” de RTVE
Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 57, pp. 83-101
-
Análisis multivariable de las carátulas del videojuego FIFA: Cómo liderar sin estrategia
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 80
-
Apresentação. Media & Jornalismo: 20 anos
Media and Jornalismo, Vol. 22, Núm. 41, pp. 9-17
-
Athlete’s philanthropy and social responsibility communication on social media during COVID-19
Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 17, Núm. 1, pp. 225-234
-
Basilio Losada: o milagre é a solidariedade humana
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 303, pp. 36-42
-
COVID, HOAXES AND FACTCHECKERS. EVOLUTION OF DENYINGS IN IBERO-AMERICA 2020-2022
VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9, Núm. Monographic
-
COVID, bulos y factcheckers. Evolución de los desmentidos en iberoamérica 2020-2022
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 10, Núm. 1
-
Covid-19 y teledocencia universitaria en España: El caso práctico de las titulaciones de periodismo y comunicación
Innovación educativa, Núm. 32
-
Creative thinking: a programme to develop the empowerment of creativity. Analysis and evaluation of results
VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9, Núm. Monographic, pp. 1-15
-
Discurso político en programas de infoentretenimiento como estrategia de marketing
Redmarka: revista académica de marketing aplicado, Vol. 26, Núm. 2, pp. 47-60
-
E de novo, " Puta "
Tempos novos: revista mensual de información para o debate, Núm. 306, pp. 10-11
-
Educación superior en comunicación audiovisual: desafíos de la virtualidad en tiempos de COVID-19
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 27, pp. 112-128
-
Enhancing recognition of seagrass ecosystems through communication planning based on historical and present social perception studies
Marine Policy, Vol. 146
-
Estrategias comunicativas de los anunciantes españoles frente a la covid-19
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 55, pp. 51-65
-
Evaluation of contingency plans in the care of patients in intensive care units in the COVID-19 pandemic
Journal of Healthcare Quality Research, Vol. 37, Núm. 5, pp. 291-298