Centro
Facultade de Educación e Traballo Social
Capítulos de libro (90) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2018
-
(Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102
-
A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246
-
A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606
-
A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367
-
A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546
-
A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397
-
A música como ferramenta de normalización lingüística e cultural: o caso de "Sonárbore"
Homenaxe a Ramón Gutiérrez Izquierdo (Servizo de Publicacións), pp. 163-176
-
A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435
-
Acogimiento residencial en la protección a la infancia: Posicionamiento socio-educativo de la normativa
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 69-77
-
Actividade física e saúde en estudantes universiatrios
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196
-
Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737
-
Amor e violencia: unha perigosa relación nas parellas de adolescentes. Unha cuestión da educación social?
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 753-768
-
Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194
-
Aproximación ao valor simbólico de nomes e apelidos galegos
Antroponimia e lexicografía (Consello da Cultura Galega), pp. 295-333
-
Aproximación teórica á educación social escolar: Persoas destinatarias da intervención socioeducativa
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 31-36
-
Aula invertida en la sociedad del conocimiento : una metodología innovadora con alumnado de altas capacidades en Educación Infantil
Innovación y tecnología en educación infantil (Editorial Universidad de Sevilla), pp. 113-122
-
Avaliación do alumnado universitario sedentario no campus de Ourense
Proxectos INOU 2017: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 79-117
-
Buscando puentes para transitar a educación primaria: Los recorridos escolares
Experiencias pedagógicas e innovación educativa: aportaciones desde la praxis docente e investigadora (Octaedro), pp. 739-753
-
Competencia digital de los futuros maestros/as: Rompiendo barreras entre escenarios
Experiencias pedagógicas e innovación educativa: aportaciones desde la praxis docente e investigadora (Octaedro), pp. 1931-1939
-
Componentes de las web de los centros de enseñanza y difusión del uso de los recursos digitales: El impacto de las tabletas
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 460-471