Capítulos de libro (90) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2018

  1. (Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102

  2. A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246

  3. A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606

  4. A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367

  5. A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546

  6. A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397

  7. A música como ferramenta de normalización lingüística e cultural: o caso de "Sonárbore"

    Homenaxe a Ramón Gutiérrez Izquierdo (Servizo de Publicacións), pp. 163-176

  8. A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435

  9. Acogimiento residencial en la protección a la infancia: Posicionamiento socio-educativo de la normativa

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 69-77

  10. Actividade física e saúde en estudantes universiatrios

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196

  11. Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737

  12. Amor e violencia: unha perigosa relación nas parellas de adolescentes. Unha cuestión da educación social?

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 753-768

  13. Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194

  14. Aproximación ao valor simbólico de nomes e apelidos galegos

    Antroponimia e lexicografía (Consello da Cultura Galega), pp. 295-333

  15. Aproximación teórica á educación social escolar: Persoas destinatarias da intervención socioeducativa

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 31-36

  16. Aula invertida en la sociedad del conocimiento : una metodología innovadora con alumnado de altas capacidades en Educación Infantil

    Innovación y tecnología en educación infantil (Editorial Universidad de Sevilla), pp. 113-122

  17. Avaliación do alumnado universitario sedentario no campus de Ourense

    Proxectos INOU 2017: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 79-117

  18. Buscando puentes para transitar a educación primaria: Los recorridos escolares

    Experiencias pedagógicas e innovación educativa: aportaciones desde la praxis docente e investigadora (Octaedro), pp. 739-753

  19. Competencia digital de los futuros maestros/as: Rompiendo barreras entre escenarios

    Experiencias pedagógicas e innovación educativa: aportaciones desde la praxis docente e investigadora (Octaedro), pp. 1931-1939

  20. Componentes de las web de los centros de enseñanza y difusión del uso de los recursos digitales: El impacto de las tabletas

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 460-471