Argitalpenak (570) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. A lingua e a literatura na educación galega: panorámica de pasado a futuro

    A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 479-492

  2. Actividad física, independencia funcional y calidad de vida relacionada con la salud en los pacientes post COVID-19

    Fisioterapia, Vol. 46, Núm. 3, pp. 142-153

  3. Analysis of Socio-Emotional Competencies as a Key Dimension for Sustainability in Colombian Elite Athletes

    Sustainability (Switzerland) , Vol. 16, Núm. 5

  4. Aportaciones innovadoras desde la práctica educativa y comunitaria

    Revista de investigación en educación

  5. Assessment of Teacher Motivation, Psychometric Properties of the Work Tasks Motivation Scale for Teachers (WTMST) in Spanish Teachers

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 3

  6. Can We Measure the Level of Socio-Emotional Competencies of Adolescents?

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 4

  7. Condición física, clínica y fragilidad de adultos mayores en Cali, Colombia

    Fisioterapia, Vol. 46, Núm. 2, pp. 58-67

  8. Content evaluation of mobile device applications for teaching music in elementary education

    Multimedia Tools and Applications, Vol. 83, Núm. 16, pp. 49673-49688

  9. Coping and self-care: Mediating the association of job stressors with vicarious trauma and vicarious resilience

    Journal of Social Work

  10. Enhancing Employability Skills of Biology Graduates through an Interdisciplinary Project-Based Service Learning Experience with Engineering and Translation Undergraduate Students

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  11. Enseñanza de competencias investigadoras en educadores, mediada por la tecnología en Educación Superior. Revisión sistemática

    Revista de investigación en educación, Vol. 22, Núm. 2, pp. 240-255

  12. Health literacy and pandemic coping in Leisure Time Monitors

    Global Health Promotion, Vol. 31, Núm. 1, pp. 15-24

  13. Libro-objeto y desarrollo sostenible: percepciones del profesorado en formación de Educación Infantil

    Revista de investigación en educación, Vol. 22, Núm. 1, pp. 72-86

  14. Main characteristics of preventive postural hygiene training programs in the educational field

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 19, Núm. 2, pp. 631-653

  15. Modificación de estilos de vida saludables y factores de riesgo cardiovascular en estudiantes universitarios

    Fisioterapia, Vol. 46, Núm. 3, pp. 126-133

  16. Percepción del alumnado universitario sobre sus necesidades formativas en diversidad y ciudadanía global

    Revista de investigación en educación, Vol. 22, Núm. 1, pp. 108-125

  17. Self-Esteem among University Students: How It Can Be Improved through Teamwork Skills

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  18. Social Work and attention to the social dimension of eating disorders: an international systematic review

    European Journal of Social Work, Vol. 27, Núm. 1, pp. 108-125

  19. Soft Skills y autoestima y su relación con las variables formativas en el alumnado de orquestas universitarias

    Revista de investigación en educación, Vol. 22, Núm. 1, pp. 59-70

  20. The Risk of Eating Disorders in Adolescent Athletes: How We Might Address This Phenomenon?

    Sports, Vol. 12, Núm. 3