Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Centro
Universidad de Sevilla
Sevilla, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (14)
2023
-
Attitudes Toward Sexual Diversity in Sport Among Undergraduate Students of Physical Activity and Sport Sciences in Spain
Sexuality and Culture, Vol. 27, Núm. 3, pp. 878-893
-
Bloque III. Educación y flujos migratorios: del enroque educativo al gambito de dama
Educación: encuentros y desencuentros (UJA Editorial), pp. 217-239
2022
-
Acute Mechanical, Neuromuscular, and Metabolic Responses to Different Set Configurations in Resistance Training
Journal of strength and conditioning research, Vol. 36, Núm. 11, pp. 2983-2991
-
El aprendizaje cooperativo en el Grado de Educación Primaria: la voz de sus estudiantes
IJNE: International Journal of New Education, Núm. 9, pp. 5-21
-
Intencionalidad de ser físicamente activos en estudiantes de educación primaria
EmásF: revista digital de educación física, Núm. 74, pp. 38-46
2021
-
Performance and ranking position evolution during 20 competitive seasons in elite 100 meter sprinters
Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 16, Núm. 1, pp. 166-173
2017
-
Revisando críticamente cómo investigamos en educación inclusiva: cuatro proyectos con un enfoque educativo y social
RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 31, Núm. 89, pp. 145-156
2016
-
WHEN EDUCATIONAL TRANSITIONS ARE SUPPORTED BY STUDENTS
Journal of Research in Special Educational Needs, Vol. 16, pp. 1104-1107
2013
-
Spain: Responses to inclusion in autonomous regions
Inclusive Education (Taylor and Francis), pp. 107-114
2004
-
Barreras a la participación en la comunidad educativa
Educación y diversidad. Comunidades educativas: II Congreso Internacional; XXI Jornadas de Universidades y Educación Especial
1999
-
Educational innovations as a school answer to diversity
International Journal of Inclusive Education, Vol. 3, Núm. 2, pp. 93-110
1997
-
Developing a shared approach to support: A support group case
European Journal of Special Needs Education, Vol. 12, Núm. 3, pp. 209-224
-
La formación de los profesionales de la educación especial y el cambio educativo
Educar, Núm. 21, pp. 39-65
1996
-
Educational innovations as staff development: An evaluative approach
British Journal of In-Service Education, Vol. 22, Núm. 2, pp. 185-201