Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Sevilla (14)

2022

  1. Acute Mechanical, Neuromuscular, and Metabolic Responses to Different Set Configurations in Resistance Training

    Journal of strength and conditioning research, Vol. 36, Núm. 11, pp. 2983-2991

  2. El aprendizaje cooperativo en el Grado de Educación Primaria: la voz de sus estudiantes

    IJNE: International Journal of New Education, Núm. 9, pp. 5-21

  3. Intencionalidad de ser físicamente activos en estudiantes de educación primaria

    EmásF: revista digital de educación física, Núm. 74, pp. 38-46

2021

  1. Performance and ranking position evolution during 20 competitive seasons in elite 100 meter sprinters

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 16, Núm. 1, pp. 166-173

2017

  1. Revisando críticamente cómo investigamos en educación inclusiva: cuatro proyectos con un enfoque educativo y social

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 31, Núm. 89, pp. 145-156

2016

  1. WHEN EDUCATIONAL TRANSITIONS ARE SUPPORTED BY STUDENTS

    Journal of Research in Special Educational Needs, Vol. 16, pp. 1104-1107

2013

  1. Spain: Responses to inclusion in autonomous regions

    Inclusive Education (Taylor and Francis), pp. 107-114

2004

  1. Barreras a la participación en la comunidad educativa

    Educación y diversidad. Comunidades educativas: II Congreso Internacional; XXI Jornadas de Universidades y Educación Especial

1999

  1. Educational innovations as a school answer to diversity

    International Journal of Inclusive Education, Vol. 3, Núm. 2, pp. 93-110

1997

  1. Developing a shared approach to support: A support group case

    European Journal of Special Needs Education, Vol. 12, Núm. 3, pp. 209-224

  2. La formación de los profesionales de la educación especial y el cambio educativo

    Educar, Núm. 21, pp. 39-65

1996

  1. Educational innovations as staff development: An evaluative approach

    British Journal of In-Service Education, Vol. 22, Núm. 2, pp. 185-201