Centro
Facultade de Educación e Traballo Social
Publicacións (235) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2018
-
(Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102
-
39 escalones con vistas al mar
El autor
-
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade
Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti
-
A actualidade educativa na Rede
Revista galega de educación, Núm. 70, pp. 92-93
-
A adquisición da competencia bilingüe no alumnado de educación infantil en Galicia
Actas do XIII Congreso Internacional de Lingüística Xeral: Vigo, 13-15 de xuño de 2018
-
A banca em Roma: origens do direito bancário atual
Revista de Direito Civil Contemporâneo - RDCC: Journal of Contemporary Private Law, Núm. 17, pp. 269-291
-
A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246
-
A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606
-
A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367
-
A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546
-
A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397
-
A música como ferramenta de normalización lingüística e cultural: o caso de "Sonárbore"
Homenaxe a Ramón Gutiérrez Izquierdo (Servizo de Publicacións), pp. 163-176
-
A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435
-
A qualitative approach to the study of the characteristics of individuals convicted of road traffic offences
International Journal of Law and Psychiatry, Vol. 59, pp. 10-19
-
A tablet in school and family context
Croatian Journal of Education, Vol. 20, Núm. 4, pp. 1353-1379
-
Acceso libre y antiplagio en los repositorios institucionales y bibliotecas de las Facultades de Educación en España
RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol. 17, Núm. 2, pp. 41-56
-
Acogimiento residencial en la protección a la infancia: Posicionamiento socio-educativo de la normativa
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 69-77
-
Actividade física e saúde en estudantes universiatrios
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196
-
Actividades y dinámicas implementadas con la tableta en un centro de educación básica de España
Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, Vol. 44, Núm. 1
-
Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737