Capítulos de libro (183) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2018

  1. (Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102

  2. A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246

  3. A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606

  4. A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367

  5. A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546

  6. A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397

  7. A música como ferramenta de normalización lingüística e cultural: o caso de "Sonárbore"

    Homenaxe a Ramón Gutiérrez Izquierdo (Servizo de Publicacións), pp. 163-176

  8. A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435

  9. A necesidade de probar a existencia de suficientes recursos hídricos como requisito previo para autorizar novos desenvolvementos urbanos: o modelo español

    Proxectos INOU 2017: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 9-24

  10. Aceptación por parte de los consumidores de cremas de protección solar elaboradas con residuos vinícolas y aguas termales

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 19-22

  11. Acogimiento residencial en la protección a la infancia: Posicionamiento socio-educativo de la normativa

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 69-77

  12. Actividade física e saúde en estudantes universiatrios

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196

  13. Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737

  14. Aguas termales o recursos geotérmicos: contradicciones de la legislacion vigente respecto a aprovechamientos geotérmicos

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 23-28

  15. Amor e violencia: unha perigosa relación nas parellas de adolescentes. Unha cuestión da educación social?

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 753-768

  16. Analysis of the hydrological safety of “Belesar” dam using numerical tools: Iber & DualSPHysics

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 148-153

  17. Antropoclastos: resultados preliminares en el área termal del río Miño (Ourense, España)

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 85-88

  18. Análisis de la Producción Científica sobre Turismo Religioso y Peregrinación

    Cultural management and governance for European pilgrimage routes, religious tourism and thermal tourism: book of actas. Cori, Italy, 3-4 and 6 November 2017 (Publishing House of the Research and Innovation in Education Institute), pp. 3-20

  19. Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194

  20. Aproximación ao valor simbólico de nomes e apelidos galegos

    Antroponimia e lexicografía (Consello da Cultura Galega), pp. 295-333