Campus
Ourense
Capítulos de libro (180) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2018
-
(Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102
-
A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246
-
A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606
-
A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367
-
A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546
-
A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397
-
A música como ferramenta de normalización lingüística e cultural: o caso de "Sonárbore"
Homenaxe a Ramón Gutiérrez Izquierdo (Servizo de Publicacións), pp. 163-176
-
A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435
-
A necesidade de probar a existencia de suficientes recursos hídricos como requisito previo para autorizar novos desenvolvementos urbanos: o modelo español
Proxectos INOU 2017: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 9-24
-
Aceptación por parte de los consumidores de cremas de protección solar elaboradas con residuos vinícolas y aguas termales
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 19-22
-
Acogimiento residencial en la protección a la infancia: Posicionamiento socio-educativo de la normativa
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 69-77
-
Actividade física e saúde en estudantes universiatrios
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196
-
Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737
-
Aguas termales o recursos geotérmicos: contradicciones de la legislacion vigente respecto a aprovechamientos geotérmicos
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 23-28
-
Amor e violencia: unha perigosa relación nas parellas de adolescentes. Unha cuestión da educación social?
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 753-768
-
Analysis of the hydrological safety of “Belesar” dam using numerical tools: Iber & DualSPHysics
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 148-153
-
Antropoclastos: resultados preliminares en el área termal del río Miño (Ourense, España)
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 85-88
-
Análisis de la Producción Científica sobre Turismo Religioso y Peregrinación
Cultural management and governance for European pilgrimage routes, religious tourism and thermal tourism: book of actas. Cori, Italy, 3-4 and 6 November 2017 (Publishing House of the Research and Innovation in Education Institute), pp. 3-20
-
Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194
-
Aproximación ao valor simbólico de nomes e apelidos galegos
Antroponimia e lexicografía (Consello da Cultura Galega), pp. 295-333