MARIA JOAO
VALENTE DA SILVA COUTO
PROFESOR/A AXUDANTE DOUTOR/A
Publicacións nas que colabora con MARIA JOAO VALENTE DA SILVA COUTO (19)
2019
-
Disponibilidade e uso das TIC em contextos informais e a sua repercussão na aprendizagem
XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)
2018
-
Desenho e implementação de um projeto etwinning em escolas de Portugal e Espanha: Reflexão sobre o potencial educativo das TIC
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 505-512
-
Desmotivación del alumnado de secundaria en la materia de matemáticas
REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Vol. 20, Núm. 3, pp. 69-79
2016
-
Dispositivos móveis digitais e competências para a utilização na “sociedade do conhecimento”
Convergencia: Revista de ciencias sociales, Núm. 70, pp. 59-85
2015
-
Las TIC como recursos didácticos en el aprendizaje de las matemáticas en la educación secundaria
Las TIC como recursos didácticos en el aprendizaje de las matemáticas en la educación secundaria
2014
-
A persistencia da fenda dixital no alumnado universitario
Proxectos INOU 2012: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 233-262
-
As boas práticas com TIC e a utilidade atribuída pelos alunos recém-integrados na universidade
Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, Vol. 40, Núm. 4, pp. 897-912
-
As tic e os atuais desafios sociais: A sua importância no quotidiano dos adolescentes
Pedagogia / Educação Social - Teorias & Práticas. Espaços de investigação, formação e ação: 27 Congresso Intenacional Pedagogía Social
2013
-
El uso de las TIC por el alumnado recién incorporado a la Universidad
Innovación docente universitaria en entornos de aprendizaje enriquecidos: I Jornadas Internacionales de Innovación Docente Universitaria en Entornos de Aprendizaje Enriquecidos. Libro de actas
-
Impacto de las TIC en el alumnado del máster de secundaria
Reflexiones, Análisis y Propuestas sobre la Formación del Profesorado de Educación Secundaria
-
The digital divide among university freshmen
Turkish Online Journal of Educational Technology, Vol. 12, Núm. 2, pp. 262-268
2012
-
As rubricas como instrumento de avaliação dos estudantes
La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 187-191
-
El acercamiento al contexto profesional como móvil para indagar sobre las TIC: un estudio cualitativo
Revista complutense de educación, Vol. 23, Núm. 2, pp. 443-461
-
O uso de dispositivos móveis pelos alunos universitários e a aprendizagem ubíqua
Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 2116-2133
2011
-
A aplicação formativo-recreativa que fazem os alunos-as do seu ambiente pessoal de aprendizagem online (PLE)
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 445-461
-
As TIC no ensino secundário na matemática em portugal: a perspectiva dos professores
RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 95-119
-
Construcción dos contornos en liña de aprendizaxe persoal polos estudantes
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 463-479
-
La integración de las TIC en la educación secundaria como recurso para innovar el proceso de enseñanza aprendizaje
Conectando Redes [Archivo de ordenador]: actas del Congreso Estatal de Formación del Profesorado, organizado por el Ministerio de Educación, Secretaría de Estado de Educación y Formación Profesional, Instituto de Formación del Profesorado, Investigación e Innovación Educativa
2009
-
As tecnologias da informação e comunicação como recursos no ensino secundário: Um estudo de caso
Revista Lusofona de Educacao, pp. 145-156