Publicacións (39) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. A Qualitative Systematic Literature Review on Phonological Awareness in Preschoolers Supported by Information and Communication Technologies

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 6

  2. A vida independente das pessoas em situação de discriminação à luz da convenção das nações unidas sobre os direitos das pessoas em situação de discriminação pelo seu desempenho funcional

    OIDLES: Observatorio Iberoamericano del Desarrollo Local y la Economía Social, Vol. 16, Núm. 32, pp. 29-42

  3. Adult Students’ Motivational Profiles in Classroom, Blended, and Distance Language Learning

    International Journal of Adult, Community and Professional Learning, Vol. 30, Núm. 1, pp. 1-16

  4. Aspiring and inspiring: the role of women in educational leadership

    Gender in Management, Vol. 37, Núm. 8, pp. 1009-1025

  5. Can Music Therapy Improve the Quality of Life of Institutionalized Elderly People?

    Healthcare (Switzerland), Vol. 10, Núm. 2

  6. Changes in teaching from the perspective of novice and retired teachers: Present and past in review

    Frontiers in Education, Vol. 7

  7. Designing and Evaluation of an Artistic Experience for the Development of Empathic Capacity: “Stepping into Others’ Shoes”

    Brain Sciences, Vol. 12, Núm. 11

  8. Digital Competence in Primary Education and the Limits of 1:1 Computing

    Canadian Journal of Learning and Technology, Vol. 48, Núm. 2

  9. Editorial

    RELAdEI: revista latinoamericana de educación infantil, Vol. 11, Núm. 1, pp. 9-14

  10. El aprendizaje cooperativo en el Grado de Educación Primaria: la voz de sus estudiantes

    IJNE: International Journal of New Education, Núm. 9, pp. 5-21

  11. El uso de tecnologías en la orientación profesional: una revisión sistemática

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 33, Núm. 3, pp. 40-65

  12. Emotional intelligence and academic motivation in primary school students

    Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 35, Núm. 1

  13. Engagement in At-Risk Students Trajectories: Perspective From The Levels of Approach To The Student

    International Electronic Journal of Elementary Education, Vol. 15, Núm. 2, pp. 97-107

  14. Escala de valoración del acogimiento residencial: Propiedades psicométricas e implicaciones para la intervención orientadora

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 33, Núm. 1, pp. 63-86

  15. Estudio del plagio académico mediante escalamiento multidimensional y análisis de redes

    Revista de educación, Núm. 397, pp. 293-321

  16. Intergenerational Professional Development and Learning of Teachers: A Mixed Methods Study

    International Journal of Qualitative Methods, Vol. 21

  17. La competencia digital del alumnado de Educación Primaria desde la perspectiva de género: conocimientos, actitudes y prácticas

    ESE: Estudios sobre educación., Núm. 42, pp. 55-77

  18. La robótica educativa desde las áreas STEAM en educación infantil: Una revisión sistemática de la literatura (2005-2021)

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 38, pp. 94-113

  19. La robótica educativa y el pensamiento computacional en la primera infancia y el hogar: un estudio en la prensa digital

    Digital Education Review, Núm. 41, pp. 124-139

  20. Mental imagery and anxiety toward death in adolescents

    Death Studies, Vol. 46, Núm. 8, pp. 1891-1896