UXIO
PEREZ RODRIGUEZ
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Francisco Javier
Álvarez Lires
Publikationen, an denen er mitarbeitet Francisco Javier Álvarez Lires (29)
2020
-
Aprender a ensinar ciencias: unha proposta metodolóxica para profesorado en formación inicial
Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 635-640
-
Unha experiencia ALFIN para promover o consumo responsable na formación inicial de profesorado
Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 605-610
2017
-
Actitudes hacia la educación ambiental del profesorado en formación
La enseñanza de las ciencias en el actual contexto educativo (Educación), pp. 581-586
-
Attitudes of preservice teachers: Design and validation of an attitude scale toward environmental education
Journal of Cleaner Production, Vol. 164, pp. 634-641
-
Educación para la sustentabilidad océanica: una perspectiva de género y equidad
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3593-3598
-
O sexismo na linguaxe escrita e icónica en libros de texto: unha historia interminable
Transformando dende a universidade: V Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX
2016
-
Estereotipia e máquinas: unha proposta para traballar en formación inicial de profesorado de Educación Primaria
Perspectiva de xénero na docencia universitaria [ Recurso electrónico] : Santiago de Compostela, 15 de xullo 2016
-
Pursuing the goal of sustainable action in the basic training of teachers
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES,HEAD'16
2015
-
Desarrollo de competencias docentes en el profesorado de ciencias en formación inicial
La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación), pp. 157-161
-
Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador
La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación), pp. 151-155
-
Una experiencia en formación inicial del profesorado utilizando la red social ELGG
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 3, pp. 49-69
2014
-
Desarrollo de competencias docentes a partir de metodologías participativas aplicadas a la educación ambiental
Formación Universitaria, Vol. 7, Núm. 6, pp. 27-36
-
Influencia de factores psicolóxicos e da educación científica na elección de estudos de enxeñaría
III Xornada de Innovación Educativa en Xénero: docencia e investicación (Unidade de Igualdade), pp. 251-266
-
Rúbricas para avaliar: experiencia de aplicación en didáctica das ciencias experimentais
Xornada de Innovación Educativa 2013 (Universidade de Vigo), pp. 299-308
2013
-
El aprendizaje basado en problemas como propuesta didáctica de educación ambiental para la sostenibilidad en formación inicial de profesorado
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3618-3623
2012
-
A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais: a ciencia nuclear
Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 11-25
-
Cala e calcula!
Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 103-105
-
Una experiencia de desarrollo de competencias científicas mediante el método de proyectos
XXV Encuentro de didáctica de las ciencias experimentales
-
Unha experiencia de análise do significado e aplicación de competencias científicas
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 93-96
2011
-
A experiencia do alumnado de 2º curso de bacharelato científico de Galicia en manexo de aparellos e máquinas
Boletín das ciencias, Año 24, Núm. 73, pp. 109-110