Publications dans lesquelles il/elle collabore avec MARIA CARMEN RICOY LORENZO (18)

2019

  1. Disponibilidade e uso das TIC em contextos informais e a sua repercussão na aprendizagem

    XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)

2018

  1. Desenho e implementação de um projeto etwinning em escolas de Portugal e Espanha: Reflexão sobre o potencial educativo das TIC

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 505-512

  2. Desmotivación del alumnado de secundaria en la materia de matemáticas

    REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Vol. 20, Núm. 3, pp. 69-79

2016

  1. Dispositivos móveis digitais e competências para a utilização na “sociedade do conhecimento”

    Convergencia: Revista de ciencias sociales, Núm. 70, pp. 59-85

2014

  1. A persistencia da fenda dixital no alumnado universitario

    Proxectos INOU 2012: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 233-262

  2. As boas práticas com TIC e a utilidade atribuída pelos alunos recém-integrados na universidade

    Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, Vol. 40, Núm. 4, pp. 897-912

  3. As tic e os atuais desafios sociais: A sua importância no quotidiano dos adolescentes

    Pedagogia / Educação Social - Teorias & Práticas. Espaços de investigação, formação e ação: 27 Congresso Intenacional Pedagogía Social

2013

  1. El uso de las TIC por el alumnado recién incorporado a la Universidad

    Innovación docente universitaria en entornos de aprendizaje enriquecidos: I Jornadas Internacionales de Innovación Docente Universitaria en Entornos de Aprendizaje Enriquecidos. Libro de actas

  2. Impacto de las TIC en el alumnado del máster de secundaria

    Reflexiones, Análisis y Propuestas sobre la Formación del Profesorado de Educación Secundaria

  3. The digital divide among university freshmen

    Turkish Online Journal of Educational Technology, Vol. 12, Núm. 2, pp. 262-268

2012

  1. As rubricas como instrumento de avaliação dos estudantes

    La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación), pp. 187-191

  2. El acercamiento al contexto profesional como móvil para indagar sobre las TIC: un estudio cualitativo

    Revista complutense de educación, Vol. 23, Núm. 2, pp. 443-461

  3. O uso de dispositivos móveis pelos alunos universitários e a aprendizagem ubíqua

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 2116-2133

2011

  1. A aplicação formativo-recreativa que fazem os alunos-as do seu ambiente pessoal de aprendizagem online (PLE)

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 445-461

  2. As TIC no ensino secundário na matemática em portugal: a perspectiva dos professores

    RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 95-119

  3. Construcción dos contornos en liña de aprendizaxe persoal polos estudantes

    Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 463-479

  4. La integración de las TIC en la educación secundaria como recurso para innovar el proceso de enseñanza aprendizaje

    Conectando Redes [Archivo de ordenador]: actas del Congreso Estatal de Formación del Profesorado, organizado por el Ministerio de Educación, Secretaría de Estado de Educación y Formación Profesional, Instituto de Formación del Profesorado, Investigación e Innovación Educativa