Matemáticas
Departamento
MARIA CARMEN
RICOY LORENZO
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Publicacións nas que colabora con MARIA CARMEN RICOY LORENZO (18)
2019
-
Disponibilidade e uso das TIC em contextos informais e a sua repercussão na aprendizagem
XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)
2018
-
Desenho e implementação de um projeto etwinning em escolas de Portugal e Espanha: Reflexão sobre o potencial educativo das TIC
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 505-512
-
Desmotivación del alumnado de secundaria en la materia de matemáticas
REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Vol. 20, Núm. 3, pp. 69-79
2016
-
Dispositivos móveis digitais e competências para a utilização na “sociedade do conhecimento”
Convergencia: Revista de ciencias sociales, Núm. 70, pp. 59-85
2014
-
A persistencia da fenda dixital no alumnado universitario
Proxectos INOU 2012: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 233-262
-
As boas práticas com TIC e a utilidade atribuída pelos alunos recém-integrados na universidade
Educaçao e Pesquisa: Revista da Faculdade de Educação da Universidade de São Paulo, Vol. 40, Núm. 4, pp. 897-912
-
As tic e os atuais desafios sociais: A sua importância no quotidiano dos adolescentes
Pedagogia / Educação Social - Teorias & Práticas. Espaços de investigação, formação e ação: 27 Congresso Intenacional Pedagogía Social
2013
-
El uso de las TIC por el alumnado recién incorporado a la Universidad
Innovación docente universitaria en entornos de aprendizaje enriquecidos: I Jornadas Internacionales de Innovación Docente Universitaria en Entornos de Aprendizaje Enriquecidos. Libro de actas
-
Impacto de las TIC en el alumnado del máster de secundaria
Reflexiones, Análisis y Propuestas sobre la Formación del Profesorado de Educación Secundaria
-
The digital divide among university freshmen
Turkish Online Journal of Educational Technology, Vol. 12, Núm. 2, pp. 262-268
2012
-
As rubricas como instrumento de avaliação dos estudantes
La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria (Educación), pp. 187-191
-
El acercamiento al contexto profesional como móvil para indagar sobre las TIC: un estudio cualitativo
Revista complutense de educación, Vol. 23, Núm. 2, pp. 443-461
-
O uso de dispositivos móveis pelos alunos universitários e a aprendizagem ubíqua
Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 2116-2133
2011
-
A aplicação formativo-recreativa que fazem os alunos-as do seu ambiente pessoal de aprendizagem online (PLE)
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 445-461
-
As TIC no ensino secundário na matemática em portugal: a perspectiva dos professores
RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 95-119
-
Construcción dos contornos en liña de aprendizaxe persoal polos estudantes
Educación e sociedade: novas reflexións multidisciplinares : dez anos da facultade de CC. da Educación : homenaxe ao profesorado xubilado nos dez anos da facultade de CC. de Educación : (Felipe Alonso Monge, Carmen Benso Calvo, Camilo Brandín ...) (Servizo de Publicacións), pp. 463-479
-
La integración de las TIC en la educación secundaria como recurso para innovar el proceso de enseñanza aprendizaje
Conectando Redes [Archivo de ordenador]: actas del Congreso Estatal de Formación del Profesorado, organizado por el Ministerio de Educación, Secretaría de Estado de Educación y Formación Profesional, Instituto de Formación del Profesorado, Investigación e Innovación Educativa
2009
-
As tecnologias da informação e comunicação como recursos no ensino secundário: Um estudo de caso
Revista Lusofona de Educacao, pp. 145-156