Publicacións (134) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2018

  1. (Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102

  2. A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade

    Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti

  3. A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246

  4. A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606

  5. A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367

  6. A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546

  7. A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397

  8. A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435

  9. A qualitative approach to the study of the characteristics of individuals convicted of road traffic offences

    International Journal of Law and Psychiatry, Vol. 59, pp. 10-19

  10. Actividade física e saúde en estudantes universiatrios

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196

  11. Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737

  12. Amor e violencia: unha perigosa relación nas parellas de adolescentes. Unha cuestión da educación social?

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 753-768

  13. Antes e durante o Welfare State: Una aproximación británica e norteamericana desde o Traballo Social

    Derecho y política en perspectiva euroamericana

  14. Análisis comparado y percepción de los profesionales de la intervención social respecto al sistema de protección social a la infancia

    Memoria del 56.º Congreso Internacional de Americanistas [Recurso electrónico]: estudios sociales

  15. Análisis de la prevalencia y persistencia de los criterios de contenido en declaraciones fabricadas de agresiones sexuales a mujeres

    Psicología jurídica: ciencia y profesión

  16. Análisis de las páginas web de los museos gallegos: Una alternativa para la formación

    Conectando redes. La relación entre la investigación y la práctica educativa. Simposio REUNI+D y RILME

  17. Análisis longitudinal de la transición a la vida adulta de las personas segregadas del sistema de protección a la infancia y a la adolescencia

    Bordón: Revista de pedagogía, Vol. 70, Núm. 2, pp. 25-38

  18. Análisis sobre la seguridad en los dispositivos móviles con acceso a internet: Percepción de los-as educadores-as

    Edunovatic 2017. Conference proceedings: 2nd Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT. 12 - 14 December, 2017

  19. Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194

  20. Aproximación teórica á educación social escolar: Persoas destinatarias da intervención socioeducativa

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 31-36