Artigos (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. Analysis of the Design and Curricular Practices in an Educational Re-Engagement Program

    European Journal of Educational Research, Vol. volume-13-2024, Núm. volume-13-issue-3-july-2024, pp. 1093-1105

  2. Análisis de programas dirigidos a promover la educación inclusiva mediante estrategias creativas

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 45-56

  3. Apoyos y barreras a la implementación de tecnologías en los Centros Integrados de Formación Profesional

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 1, pp. 103-115

  4. Assessment of Teacher Motivation, Psychometric Properties of the Work Tasks Motivation Scale for Teachers (WTMST) in Spanish Teachers

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 3

  5. Digital game-based learning for transgender identity awareness: a qualitative study in Spanish social education degree

    Current Psychology

  6. E-textiles para la educación STEAM en educación primaria: una revisión sistemática

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 417-448

  7. Edutuber and Gender in STEM

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  8. El papel de los centros educativos en la Implicación y trayectorias escolares de los estudiantes

    Voces de la Educación, Vol. 9, Núm. 17, pp. 137-152

  9. Enhancing Employability Skills of Biology Graduates through an Interdisciplinary Project-Based Service Learning Experience with Engineering and Translation Undergraduate Students

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  10. Exploración de la relación entre la creatividad motora, la preferencia lateral y el deporte en los escolares

    Apunts: Educación física y deportes, Núm. 155, pp. 19-28

  11. Face to face: dialogues around visual impairment

    European Journal of Special Needs Education

  12. Formación para la competencia argumentativa con anotaciones multimedia

    Campus Virtuales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 171-182

  13. Health literacy and pandemic coping in Leisure Time Monitors

    Global Health Promotion, Vol. 31, Núm. 1, pp. 15-24

  14. Influencia de la diversidad generacional en las relaciones entre docentes

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 28, Núm. 1, pp. 171-191

  15. Main characteristics of preventive postural hygiene training programs in the educational field

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 19, Núm. 2, pp. 631-653

  16. Percepción del alumnado universitario sobre sus necesidades formativas en diversidad y ciudadanía global

    Revista de investigación en educación, Vol. 22, Núm. 1, pp. 108-125

  17. Professional relationships and professional learning from a generational perspective

    Professional Development in Education

  18. Self-Esteem among University Students: How It Can Be Improved through Teamwork Skills

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  19. Soft Skills y autoestima y su relación con las variables formativas en el alumnado de orquestas universitarias

    Revista de investigación en educación, Vol. 22, Núm. 1, pp. 59-70

  20. Teachers’ Perceptions and Position Regarding the Problem of Bullying and Its Socio-Educational Prevention

    Behavioral Sciences, Vol. 14, Núm. 3