Artikuluak (29) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2024

  1. Analysis of the Design and Curricular Practices in an Educational Re-Engagement Program

    European Journal of Educational Research, Vol. volume-13-2024, Núm. volume-13-issue-3-july-2024, pp. 1093-1105

  2. Analysis of the educational and cultural activity of the Spanish government in social media: a comparison between pandemic and post-pandemic times

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 13, Núm. 1

  3. Análisis de programas dirigidos a promover la educación inclusiva mediante estrategias creativas

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 45-56

  4. Análisis retrospectivo de la percepción sobre herramientas para el desarrollo de actividades colaborativas en entornos virtuales

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2

  5. Apoyos y barreras a la implementación de tecnologías en los Centros Integrados de Formación Profesional

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 1, pp. 103-115

  6. Assessment of Teacher Motivation, Psychometric Properties of the Work Tasks Motivation Scale for Teachers (WTMST) in Spanish Teachers

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 3

  7. Associations among Variables in Technology-Enhanced Phonological Awareness Programmes Based on a Meta-Analysis

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 4

  8. Content evaluation of mobile device applications for teaching music in elementary education

    Multimedia Tools and Applications, Vol. 83, Núm. 16, pp. 49673-49688

  9. Digital game-based learning for transgender identity awareness: a qualitative study in Spanish social education degree

    Current Psychology, Vol. 43, Núm. 20, pp. 18065-18073

  10. E-textiles para la educación STEAM en educación primaria: una revisión sistemática

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 417-448

  11. Edutuber and Gender in STEM

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  12. El papel de los centros educativos en la Implicación y trayectorias escolares de los estudiantes

    Voces de la Educación, Vol. 9, Núm. 17, pp. 137-152

  13. Enhancing Employability Skills of Biology Graduates through an Interdisciplinary Project-Based Service Learning Experience with Engineering and Translation Undergraduate Students

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  14. Enseñanza de competencias investigadoras en educadores, mediada por la tecnología en Educación Superior. Revisión sistemática

    Revista de investigación en educación, Vol. 22, Núm. 2, pp. 240-255

  15. Exploración de la relación entre la creatividad motora, la preferencia lateral y el deporte en los escolares

    Apunts: Educación física y deportes, Núm. 155, pp. 19-28

  16. Face to face: dialogues around visual impairment

    European Journal of Special Needs Education

  17. Formación para la competencia argumentativa con anotaciones multimedia

    Campus Virtuales, Vol. 13, Núm. 1, pp. 171-182

  18. Health literacy and pandemic coping in Leisure Time Monitors

    Global Health Promotion, Vol. 31, Núm. 1, pp. 15-24

  19. Influencia de la diversidad generacional en las relaciones entre docentes

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 28, Núm. 1, pp. 171-191

  20. Main characteristics of preventive postural hygiene training programs in the educational field

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 19, Núm. 2, pp. 631-653