Publicacións (111) Publicacións de MARIA DOLORES DAPIA CONDE

filter_list

2025

  1. Gender dynamics in video game use: usage patterns, parental control, motivations, and effects in spanish adolescents

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 63, pp. 177-190

2022

  1. Análisis de los patrones de ocio en función del género y el grupo etario

    Intervención psicosocioeducativa en las distintas etapas del ciclo vital (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 215-238

  2. Are Older Adults' Leisure Patterns Consistent with the Active Ageing Model? the Influence of the Ageist Stereotypes

    Social Policy and Society, Vol. 21, Núm. 4, pp. 575-596

  3. Estudo do padrón de comportamento dos e das adolescentes ourensáns en relación co uso dos videoxogos

    Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 99-119

  4. Evolución histórica da implantación dos videoxogos na sociedade ourensá dende os anos oitenta ata a actualidade

    Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 121-142

2021

  1. Aproximación a la acción educativa española en Marruecos.: Valoración de estudiantes y docentes

    Revista complutense de educación, Vol. 32, Núm. 4, pp. 569-580

  2. PreMedia2. Estudo etnográfco do sitio con arte rupestre do Penedo Gordo e deseño de ferramentas de avaliación interpretativa

    Proxectos INOU 2020: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 35-55

  3. Uso problemático de Internet en los adolescentes: un estudio en los IES de la provincia de Ourense

    Novas realidades educativas, novas reflexións e propostas de acción: 20 anos de ciencias da educación e traballo social (Andavira), pp. 221-233

  4. Usos y opiniones de los estudiantes de Educación Primaria sobre la metodología docente en la enseanza de las ciencias

    Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 87, Núm. 2, pp. 153-174

2020

  1. Educadores y educadoras sociales en la escuela. Una investigación desde el ámbito de la orientación educativa

    RES : Revista de Educación Social, Núm. 31, pp. 204-220

  2. Ocio y personas mayores visto por distintos grupos etarios

    Educación para el Bien Común: hacia una práctica crítica, inclusiva y comprometida socialmente (Octaedro), pp. 909-918

2019

  1. El alumnado de educación social ante la intervención con personas mayores. Un estudio comparativo entre España y Portugal

    XV Congreso Internacional Gallegoportugués de Psicopedagogía: II Congreso de la Asociación Científica Internacional de Psicopedagogía (A Coruña, 4-6 de septiembre de 2019)

  2. Retos na posta en valor do patrimonio natural e cultural nas vilas termais da provincia de Ourense

    Proxectos INOU 2018: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 9-30