Publicacións nas que colabora con Francisco Javier Álvarez Lires (29)

2020

  1. Aprender a ensinar ciencias: unha proposta metodolóxica para profesorado en formación inicial

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 635-640

  2. Unha experiencia ALFIN para promover o consumo responsable na formación inicial de profesorado

    Panorama actual de la enseñanza de las ciencias (Fundación editora), pp. 605-610

2017

  1. Actitudes hacia la educación ambiental del profesorado en formación

    La enseñanza de las ciencias en el actual contexto educativo (Educación Editora), pp. 581-586

  2. Attitudes of preservice teachers: Design and validation of an attitude scale toward environmental education

    Journal of Cleaner Production, Vol. 164, pp. 634-641

  3. Educación para la sustentabilidad océanica: una perspectiva de género y equidad

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3593-3598

  4. O sexismo na linguaxe escrita e icónica en libros de texto: unha historia interminable

    Transformando dende a universidade: V Xornada Universitaria Galega en Xénero, XUGeX

2016

  1. Estereotipia e máquinas: unha proposta para traballar en formación inicial de profesorado de Educación Primaria

    Perspectiva de xénero na docencia universitaria [ Recurso electrónico] : Santiago de Compostela, 15 de xullo 2016

  2. Pursuing the goal of sustainable action in the basic training of teachers

    2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES,HEAD'16

2015

  1. Desarrollo de competencias docentes en el profesorado de ciencias en formación inicial

    La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 157-161

  2. Estudo sobre as concepcións do profesorado de educación infantil en formación inicial sobre o enfoque globalizador

    La enseñanza de las ciencias: desafíos y perspectivas = A ensinanza das ciencias desafíos e perspectivas (Educación Editora), pp. 151-155

  3. Una experiencia en formación inicial del profesorado utilizando la red social ELGG

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 3, pp. 49-69

2014

  1. Desarrollo de competencias docentes a partir de metodologías participativas aplicadas a la educación ambiental

    Formación Universitaria, Vol. 7, Núm. 6, pp. 27-36

  2. Influencia de factores psicolóxicos e da educación científica na elección de estudos de enxeñaría

    III Xornada de Innovación Educativa en Xénero: docencia e investicación (Unidade de Igualdade), pp. 251-266

  3. Rúbricas para avaliar: experiencia de aplicación en didáctica das ciencias experimentais

    Xornada de Innovación Educativa 2013 (Universidade de Vigo), pp. 299-308

2013

  1. El aprendizaje basado en problemas como propuesta didáctica de educación ambiental para la sostenibilidad en formación inicial de profesorado

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 3618-3623

2012

  1. A perspectiva de xénero nas ciencias experimentais: a ciencia nuclear

    Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 11-25

  2. Cala e calcula!

    Boletín das ciencias, Año 25, Núm. 76, pp. 103-105

  3. Una experiencia de desarrollo de competencias científicas mediante el método de proyectos

    XXV Encuentro de didáctica de las ciencias experimentales

  4. Unha experiencia de análise do significado e aplicación de competencias científicas

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 93-96