Departamento
Análise e intervención psicosocioeducativa
Capítulos de libro (61) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2018
-
(Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102
-
A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246
-
A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606
-
A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367
-
A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"
A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546
-
A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397
-
A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435
-
Actividade física e saúde en estudantes universiatrios
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196
-
Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737
-
Amor e violencia: unha perigosa relación nas parellas de adolescentes. Unha cuestión da educación social?
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 753-768
-
Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194
-
Aproximación teórica á educación social escolar: Persoas destinatarias da intervención socioeducativa
Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 31-36
-
Avaliación do alumnado universitario sedentario no campus de Ourense
Proxectos INOU 2017: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 79-117
-
Da transfobia á trans-inclusión: relatos autobiográficos que trans-forman o mundo
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 591-605
-
Dimensiones de la Investigación-Acción en el Trabajo Social con Infancia
Protección de menores y trabajo social: un análisis comparado entre España y Portugal (Dykinson), pp. 91-110
-
Educación sexual y educación social en la escuela
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 481-491
-
Educación social para prevenir y/o erradicar el sedentarismo en las escuelas: revisión teórica
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 417-423
-
El aprendizaje-servicio: un proyecto de promoción y formación en mediación
Construcción de paz a través de la mediación: conocimientos y prácticas de una metodología (Conferencia Universitaria para el Estudio de la Mediación y el Conflicto), pp. 547-553
-
El sistema de dependencia en España: antecedentes, creación, modificación y valoración, una década después
Intervención social en dependencia: cuestiones interdisciplinarias de interés (Consejo General del Trabajo Social), pp. 11-33
-
El status queer o la utopía de lo posible: aportaciones de la pedagogía queer para la construcción de nuevos imaginarios identitarios
Pedagogías Queer (Centro de Estudios Latinoamericanos de Educación Inclusiva (CELEI)), pp. 48-71