Capítulos de libro (61) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2018

  1. (Ciber)Bullying, xénero e diversidade sexual: As TIC como ferramentas de reprodución e resistencia da heteronorma

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 95-102

  2. A educación social e Centros Quérote +: proposta de intervención sobre educación sexual nas escolas

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 241-246

  3. A educación social escolar ante o "ciberbullying: Un estudio de caso nunha "gesamchshule brühl"

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 598-606

  4. A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 361-367

  5. A educación social na nova era dixital: Edu-Facebook "psicosexualidad"

    A Fenda Dixital: TIC, NEAE, Inclusión e Equidade (Escola Superior de Educação de Paula Frassinetti ), pp. 537-546

  6. A escola non foi feita para todos os sectores da infancia: reflexións e propostas de profesionais da educación social

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 381-397

  7. A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 425-435

  8. Actividade física e saúde en estudantes universiatrios

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 193-196

  9. Adolescentes y prácticas de riesgo a través de las TICS

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 725-737

  10. Amor e violencia: unha perigosa relación nas parellas de adolescentes. Unha cuestión da educación social?

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 753-768

  11. Aproximación al uso de las termas por parte del alumnado del Campus de Ourense

    Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 189-194

  12. Aproximación teórica á educación social escolar: Persoas destinatarias da intervención socioeducativa

    Investigacións para explicar e avanzar en educación (Andavira), pp. 31-36

  13. Avaliación do alumnado universitario sedentario no campus de Ourense

    Proxectos INOU 2017: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 79-117

  14. Da transfobia á trans-inclusión: relatos autobiográficos que trans-forman o mundo

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 591-605

  15. Dimensiones de la Investigación-Acción en el Trabajo Social con Infancia

    Protección de menores y trabajo social: un análisis comparado entre España y Portugal (Dykinson), pp. 91-110

  16. Educación sexual y educación social en la escuela

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 481-491

  17. Educación social para prevenir y/o erradicar el sedentarismo en las escuelas: revisión teórica

    Educación social e escola: análise da última década (2006-2016) (Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)), pp. 417-423

  18. El aprendizaje-servicio: un proyecto de promoción y formación en mediación

    Construcción de paz a través de la mediación: conocimientos y prácticas de una metodología (Conferencia Universitaria para el Estudio de la Mediación y el Conflicto), pp. 547-553

  19. El sistema de dependencia en España: antecedentes, creación, modificación y valoración, una década después

    Intervención social en dependencia: cuestiones interdisciplinarias de interés (Consejo General del Trabajo Social), pp. 11-33

  20. El status queer o la utopía de lo posible: aportaciones de la pedagogía queer para la construcción de nuevos imaginarios identitarios

    Pedagogías Queer (Centro de Estudios Latinoamericanos de Educación Inclusiva (CELEI)), pp. 48-71